Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52192
Назва: Особливості контролю успішності студентів в умовах дистанційного навчання
Інші назви: Features of student performance control in the conditions of distance learning
Автори: Косяк, Валентина Іванівна
Kosiak, Valentyna
Ключові слова: контроль успішності
дистанційне навчання
комп’ютерне тестування
іноземні студенти
performance monitoring
distance learning
computer-based testing
foreign students
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: Молодий вчений
Бібліографічний опис: Косяк В.І. Особливості контролю успішності студентів в умовах дистанційного навчання / В.І. Косяк // Молодий вчений. – 2021. - №4(92). – С. 198-201.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються проблеми тестового контролю результатів навчання іноземних студентів підготовчого відділення Національного авіаційного університету в умовах дистанційного навчання. Розглядаються переваги та недоліки тестування на базі комп’ютерної техніки, зокрема з використанням сервісу Google Classroom. Автор розмірковує щодо причин отримання недостовірних та необ’єктивних результатів комп’ютерного тестування та засобів їх усунення. Тестування в умовах дистанційного навчання значно спрощує процес контролю успішності, але через неможливість об’єктивної та всебічної оцінки навчальних досягнень не може бути єдиним засобом перевірки. Дистанційне навчання має бути організоване таким чином, щоб поєднувались різні форми контролю: комп’ютерне тестування, усне опитування (наприклад, за допомогою сервісу Google Meet) та письмові контрольні роботи.
The article analyzes the problems of the test control of the foreign students at Preparatory department in the National Aviation University in conditions of distance learning. Advantages and disadvantages of the computer testing based on Google Classroom are considered. The author considers about reasons getting of unreliable and biased results of computer testing and ways to eliminate them. The testing in conditions of distance learning considerably simplifies performance monitoring process, but due to the impossibility of objective and comprehensive assessment of student achievements, it cannot be the only means of verification. The distance learning should be organized in such a way that different forms of control are combined: computer-based testing, oral interviews (such as Google Meet), and written tests.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52192
DOI: 10.32839/2304-5809/2021-4-92-41
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Косяк - 2021 №4(92) - online-сторінки-189-201.pdf233.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.