Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВініченко, Сергій Олегович-
dc.date.accessioned2021-07-13T05:20:44Z-
dc.date.available2021-07-13T05:20:44Z-
dc.date.issued2021-06-17-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52156-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Радченко Олена Андріївнаuk_UA
dc.description.abstractСьогодні найуспішніші компанії незмінно демонструють здатність виявляти, розуміти і задовольняти потреби своїх кращих клієнтів. На думку керівників компаній, встановлення довгострокових зв'язків з найважливішими клієнтами - це ключ до стабільності на все динамічнішому ринку. Тому клієнти стають головним орієнтиром, яким керуються організації в своїй діяльності. Така орієнтація на клієнта, коли компанія визначає, хто є її найважливішими споживачами, розбирається у всьому комплексі їх потреб і коректує власні можливості так, щоб максимально задовольнити ці потреби, - це і є фундаментальна концепція управління взаєминами з клієнтами.uk_UA
dc.description.abstractToday, the most successful companies consistently demonstrate the ability to identify, understand and meet the needs of their best customers. According to company executives, establishing long-term relationships with key customers is the key to stability in an increasingly dynamic market. Therefore, customers become the main reference point that guides organizations in their activities. This customer orientation, when the company determines who are its most important customers, understands the full range of their needs and adjusts its capabilities to best meet these needs - this is the fundamental concept of management customer relationships.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectмаркетингові рішенняuk_UA
dc.subjectmarketing decisionsuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectшляхи вдосконаленняuk_UA
dc.subjectways improveuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectCRMuk_UA
dc.titleДослідження організації маркетингової діяльності торговельного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeResearch of the organization of marketing activity of the trading enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_075_Вініченко.pdf21.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.