Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернова, Катерина Андріївна-
dc.date.accessioned2021-07-12T10:14:26Z-
dc.date.available2021-07-12T10:14:26Z-
dc.date.issued2021-06-18-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52145-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Петропаволовська Світлана Євгенієвнаuk_UA
dc.description.abstractСучасні рекламні майданчики в мережі Інтернет дозволяють проводити рекламні компанії, в яких оплата робиться за кліки. Майданчики демонструють рекламні оголошення, банери, а вартість їх демонстрації залежить від конкуренції і кількості кліків, що привели користувачів на цільовий сайт. Такі рекламні кампанії дозволяють знайти баланс між кількістю рекламних площ і рекламними бюджетами, зробивши так, щоб більш конкурентна реклама коштувала дорожче, а менш - дешевше.uk_UA
dc.description.abstractToday's advertising majdans in the Internet allow to carry out advertising companies, in which payment is paid for clicks. Maidans show advertisements of nudity, banners, and the part of these demonstrations is to keep up with the competition and the number of clicks, which led the criminals to the whole site. Such advertising campaigns allow you to know the balance between a number of advertising spaces and advertising budgets, having made it so that advertising is more competitive than it is more expensive, and less is cheaper.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвипускна роботаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectgraduation workuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз рекламної діяльності компанії (на прикладі компанії крафтових продуктів харчування «HOME CHEF»)uk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the company's advertising activities (on the example of the craft food company "HOME CHEF")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
випускна_робота_ЧЕРНОВА_2021.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.