Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВітько, Діана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-07-09T11:18:25Z-
dc.date.available2021-07-09T11:18:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52087-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Кравчук Наталія Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі серед постійної конкуренції постає завдання створити унікальний продукт. Завдяки ретельним дослідження ми маємо поняття «інновація» та «інноваційна діяльність», які створюють реструктуризацію протягом всіх процесів життєдіяльності продукту. Взагалі інноваційний процес проходить різні види діяльності через науково технічний прогрес, у зв’язку з цим виникають різні етапи витрат та терміни реалізації. Під час кризових явищ серед усіх рівнім світової економіки стають в перевазі інновації та інвестиції на підприємстві. Оскільки, завдяки ним, можливо підвищити конкурентність за рахунок, ефективної роботи, зменшення витрат та раціонального використання ресурсів. У підприємства є шляхи розвитку та отримання інвестицій, вони повинні правильно застосовуватись, щоб відбувалось поліпшення технічної та економічної ситуації Головним важелем усіх інновацій та інструментом їх реалізації є галузева транспортна наука. Цей вид логістичної діяльності з кожним роком все більше досліджується, щоб знайти спосіб покращити та зробити більш ефективним рухомий склад. Цифрові технології також провадились на залізничному транспорті і постійно трансформується, тому що постають нові функціональні задачі та з’являються об’єкти управління. Головною метою є збереження збалансованої системи транспорту при впровадженні інновації. Логістична діяльність з кожним роком все більше досліджується, щоб знайти спосіб покращити та зробити більш ефективним рухомий склад. Більшість країн перевагу надають залізничному транспорту, оскільки його функціонування не залежить від пори року, кліматичних умов, має високу пропускну та провізну здатність, низькі тарифи, можливість доставляти швидко на великі дистанції. Основним недоліком виступають великі капітальні вкладення у галузь, тож країни активно шукають шляхи підвищення ефективності при мінімальних витратах. Цифрові технології також провадились на залізничному транспорті і постійно трансформуються, тому що постають нові функціональні задачі та з’являються об’єкти управління. На залізничному транспорті існує певна специфіка та особливості інноваційної діяльності. Оскільки це є наймаштабніша галузь перевезень в нашій країні за об’ємами вантажообігу, відома великими капітальними вкладеннями, інерційністю розвиток інших галузей залежить від залізничного транспорту. Слід зауважити, що цей вид транспорту відносить до енергозатратної та матеріаломісткої галузі, де застосування інновацій можуть значно вплинути на скорочення витрат в межах країни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectінноваційний процесuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectвантажні перевезенняuk_UA
dc.subjectпасажирські перевезенняuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.titleЕкономічна ефективність впровадження інновацій на залізничному транспортіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_051_ЕП_Вітько_Д._А..pdfПояснювальна записка4.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.