Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМанич, Руслан Юрійович-
dc.date.accessioned2021-07-09T11:16:44Z-
dc.date.available2021-07-09T11:16:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52081-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: д.е.н., доцент Коваленко Наталія Василівнаuk_UA
dc.description.abstractРозвиток сучасної світової економіки сприяє не тільки посиленню коопераційних зв'язків між господарюючими суб'єктами різних країн, а й загостренню конкуренції між ними, в тому числі і на міжнародному ринку послуг, одним з найважливіших секторів якого є транспортні послуги. У свою чергу серед транспортних послуг особливе місце займає ринок пасажирських авіаперевезень, оскільки є одним з найбільш динамічних ринків, що пов'язане з необхідністю забезпечення економічних, культурних та інших зв'язків між країнами і регіонами в умовах глобалізації. Авіатранспорт - це один з найбільш значущих секторів світової економіки. Ринок послуг цивільної авіації є надзвичайно динамічним і схильним до великого впливу загальносвітової економічної кон'юнктури. Внесок ринку послуг цивільної авіації в локальну, регіональну та світову економіку складається з прямого і мультиплікаційного ефекту пов'язаних з ним галузей. За оцінками Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), вклад сектора, що включає інфраструктуру і конструкторську галузь, в даний час становить близько 8% світового ВВП. На даний час в умовах галузевої і світової економічної кризи, зниження попиту на авіаперевезення, авіакомпанії змушені функціонувати в режимі максимального зниження витрат, будувати свої стратегії з урахуванням націленості на збереження і зміцнення лояльності пасажирів. Головною відмінною рисою сучасної авіаіндустрії є високий рівень конкурентної боротьби. Цим пояснюється те, що в сфері авіаперевезень найнижча норма прибутку. Настільки швидко зростаючий ринок не міг залишитися поза увагою міжнародних авіакомпаній, що зумовило їх зацікавленість до українського ринку. Протягом минулого року регулярні пасажирські перевезення до України виконували 39 іноземних авіакомпаній (у тому числі три нові) з 36 країн світу, також відчутну частку ринку займають низькотарифні авіаперевізники. В цих умовах вітчизняним авіакомпаніям - учасницям міжнародного ринку авіаперевезень - необхідно жорстко відстоювати свої позиції на цьому висококонкурентному ринку і залучати не тільки українських, але і іноземних пасажирів, в тому числі транзитних. Це необхідно і тому, що світова фінансово-економічна криза досить негативно позначилася як на українському, так і на міжнародному ринку пасажирських авіаперевезень, що в перспективі тільки загострить конкуренцію між авіаперевізниками. У зв'язку з цим слід зазначити, що багато вітчизняних авіакомпаній відстають за якістю послуг, що надаються від більшості своїх іноземних конкурентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність послугuk_UA
dc.subjectоцінка конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.titleОцінка конкурентоспроможності послуг транспортного підприємства та шляхи її підвищенняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_051_ЕП_Манич_Р._Ю..pdfПояснювальна записка1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.