Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГудіменко, Володимир Костянтинович-
dc.date.accessioned2021-07-08T07:33:49Z-
dc.date.available2021-07-08T07:33:49Z-
dc.date.issued2021-06-18-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51967-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Ярмолюк Олексій Ярославовичuk_UA
dc.description.abstractВ сучасних економічних умовах та динамічних і часто суперечливих змін сучасного ринку банківських послуг в нашій державі залишається прагнення кожного приватного чи державного банку досягти максимального задоволення запитів наявних та потенційних клієнтів на взаємовигідних умовах для всіх стейкхолдерів. Для досягнення такої мети необхідне використання комплексу маркетингових інструментів, що об’єктивно вимагає всебічного дослідження всіх теоретичних і практичних аспектів банківського маркетингу та банківського сектору економікиuk_UA
dc.description.abstractIn modern economic conditions and dynamic and often contradictory changes in the modern market of banking services in our country there is a desire of each private or public bank to achieve maximum satisfaction of requests of existing and potential customers on mutually beneficial terms for all stakeholders. To achieve this goal requires the use of a set of marketing tools, which objectively requires a comprehensive study of all theoretical and practical aspects of banking marketing and the banking sector of the economyuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг послугuk_UA
dc.subjectбанківський маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectgraduation workuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectbanking marketinguk_UA
dc.subjectmarketing servicesuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти розвитку банківського сектору економіки Україниuk_UA
dc.title.alternativeMarketing aspects of the development of the banking sector of the Ukrainian economyuk_UA
dc.typeLearning Objecten
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
випускна_робота_гудіменко_2021.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.