Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51920
Название: Організація логістичного забезпечення споживачів компанії
Авторы: Остроушко, Валерія Андріївна
Ключевые слова: логістичне забезпечення споживачів
логістичне обслуговування
CRM система
обслуговування споживачів
безперервна логістична послуга
дипломна робота
Дата публикации: 17-июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Остроушко В.А. Організація логістичного забезпечення споживачів компанії. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 73 с.
Краткий осмотр (реферат): В умовах кризи економіки в нашій країні вівся і продовжує вестися пошук нових форм і методів керування для її оздоровлення. До них варто віднести в недалекому минулому досягнення кібернетики і комп'ютерної техніки; до них відносяться в даний час досягнення маркетингу і логістики. Динаміка світового економічного поступу на сучасному етапі цілком природно стимулює розвиток теорії управління. Порядок із прискореним впровадженням концепції стратегічного управління все більшою мірою сфера виробництва та дистрибуції звертається до концепції логістики. Можна із впевненістю стверджувати, що пріоритетні напрями стратегічного управління насамперед стосуються сфери логістики, тобто сфери просторово-часової трансформації товарів, послуг, людей, капіталу, інформації. У сучасних умовах стає очевидним, що для виживання і збереження довгострокової конкурентоспроможності підприємства повинні постійно адаптувати свою діяльність до умов ринкового оточення. Обслуговування клієнтів здійснюється за таким методом:  Допочатку процесу реалізації робота в області логістического сервісу містить у собі, в основному, визначення політики фірми в сфері надання послуг, а також їхнього планування.  До передпродажного сервісу відносяться консультування, забезпечення необхідною документацією.  У процесі реалізації товарів будуть використовуватися різноманітні логістичні послуги: наявність товарних запасів на складі, виконання замовлення, у тому числі, підбор асортименту, упакування, формування вантажних одиниць і інші операції, забезпечення надійності доставки, надання інформації про вантажі.  Післяпродажні послуги – гарантійне обслуговування, зобов'язання по розгляду претензій покупців, обмін і т. д.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. е. н. Гармаш Олег Миколайович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51920
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФТМЛ_2021_Остроушко_В.А.pdfПояснювальна записка1.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.