Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51852
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрженко, Володимир Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-06T10:01:47Z | - |
dc.date.available | 2021-07-06T10:01:47Z | - |
dc.date.issued | 2021-04 | - |
dc.identifier.citation | Юрженко В.В. Феноменологічні аспекти лінгводидактики у змістовому полі технологічної освітньої галузі /В.В. Юрженко// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. О.Г. Шостак. - К.: Талком, 2021. – с.205-211 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-8016-02-9 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51852 | - |
dc.description | Література 1. Ворожцова И.Б. Основы лингводидактики. Учебное пособие для студентов высших учебных заведений обучающихся по специальности «Филология», «Теория и методика преподавания иностранных языков и литератур». Ижевск: Удмуртский государственный университет, 2007. 113 с. 2. Колобков И. А. Феноменология ремесленничества: понятийно-терминологическое поле // Общетеоретические и практические проблемы языкознания и лингводидактики: материалы Международной научно-практической конференции, 27–28 апреля 2006 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. Екатеринбург, 2006. С. 141–147. 3. Малиновська І.В. Феноменологічний дискурс і феноменологія перекладу: проблеми методології і практики // Studia Linguistica. 2010. Вип. 4. С. 81–88. 4. Мачача Т.С. Теоретико-методологічні засади проектування змісту технологічної освіти // Український педагогічний журнал. 2016. №3. С. 105–114. 5. Стешенко В. Технологія як навчальний предмет нової української школи: [Електронний ресурс] // Модернізація підготовки майбутніх фахівців професійно-педагогічного напрямку в умовах освітнього простору: матеріали Міжнар. наук. інтернет-конф., Кривий Ріг, 25–26 квіт. 2019 р. / М-во освіти і науки України, Криворізький держ. пед. ун-т, каф. пед. та метод. технолог. освіти. Кривий Ріг, 2019. С. 102–105. Режим доступу: URI http: //elibrary kdpu.edu.ua xmlu / i/handle/123456789/3460. 6. Харитонова И.В., Беляева Е.Е. Когнитивные и коммуникативные функции согласного связывания во французском языке // Актуальные вопросы лингвистики и лингводидактики: традиции и инновации: материалы Международной научно-практической конференции, посвящённой 70-летию Института иностранных языков, г. Москва, 22–24 ноября 2018. Часть 1 / Под. ред. Е.А.Никулиной, Е.Е.Беляевой. Москва: МПГУ, 2018. С.184–191. 7. Юрженко В.В. Методологічні підходи до визначення структури і змісту освітньої галузі «Технологія» в основній школі: монографія. Київ: Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2013. 409 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Діяльність по перетворенню навколишнього середовища і природних об'єктів у рукотворні існує стільки, скільки й сам Homo sapiens. Тобто як предмет вивчення діяльність людини має свою історію, культуру і здійснює якісну проєкцію на всю сучасну цивілізацію. Ця діяльність як педагогічна проблема мала своїх дослідників – Л.С. Виготський, І.О. Зимня, О.М. Леонтьєв, Г.П. Щедровицький. Проте тільки поодинокі автори зробили його головним предметом своїх досліджень. Проблема відсутності феноменологічного підходу в дослідженні областей людської діяльності, а в конкретному випадку – досліджень, спрямованих на визначення тезауруса термінологічних полів технологічної освітньої галузі пов'язана із безсистемним накопиченням різних, іноді синонімічних, пересічних термінів, а також із появою численних суперечливих, часом взаємовиключних трактувань одного і того ж слова як поняття-терміна. Водночас актуальність питання про чітке трактування дефініцій усіх структурних одиниць, пов'язаних з теорією та методикою технологічної освіти і конкретного змісту самої технологічної галузі як основи формування термінологічного апарату проєктно-технологічної та техніко-технологічної компетентностей, розглядаються дослідниками цієї області знань, зокрема Т.С. Мачачей, В.В. Стешенком, В.В. Юрженком та ін. Означена проблема, крім суто наукової необхідності аналітичного дослідження, викликана досить суттєвою соціально-економічної потребою самої освітньої сфери. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Талком, Київ | uk_UA |
dc.subject | феноменологічні аспекти | uk_UA |
dc.subject | лінгводидактика | uk_UA |
dc.subject | технологічна освітня галузь | uk_UA |
dc.subject | техніка | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | лінгвістика | uk_UA |
dc.title | Феноменологічні аспекти лінгводидактики у змістовому полі технологічної освітньої галузі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 821.09(100)(082) Н35 | uk_UA |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. ХІV Міжнародна конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yurzhenko.pdf | 196.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.