Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулачинська, Анжеліка Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-07-06T08:56:56Z-
dc.date.available2021-07-06T08:56:56Z-
dc.date.issued2021-06-27-
dc.identifier.citationКулачинська А.О. Локальна комп’ютерна мережа школи програмування для дітей. Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “Інформаційні управляючі системи та технології”. Національний авіаційний університет.- Київ, 2021. – 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51802-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, кандидидат технічних наук, Колісник Олена Василівна.uk_UA
dc.description.abstractСуспільство 21-го століття важко уявити без використання інформаційних та мережевих технологій. Різного роду гаджети – будь то планшети, смартфони, чи комп’ютери люди застосовують щоденно, завдяки чому відбувається комунікація людей різного віку й з різних сфер життя. Темою дипломного проекту обрано «Локальну комп’ютерну мережу школи програмування для дітей» - адже суспільство починається з дітей, а точніше – з їх навчання, й чим краще й оптимальніше буде побудований процес навчання, тобто з використанням сучасних принципів та актуальних знань – тим більш перспективним розвиток країни буде в майбутньому. Завдяки використанню комп’ютерних мереж – тобто, поєднання між собою декількох комп’ютерів – можлива реалізація класів для вивчення інформатики та програмування. Процес навчання стає інтерактивним, якісним та зрозумілим – вся інформація доступна на екрані монітору комп’ютера чи ноутбука або завдяки медіа-пристроям, що загалом дозволяє краще зрозуміти нову інформацію та швидше освоїти й перейти до практичних завдань з новими навичками та вміннями. Саме в цьому питанні можуть допомогти локальні комп’ютерні мережі, що поєднують між собою комп’ютери вчителів та учнів, пристрої для друку та медіа-пристрої. А отже, тема розробки локальної комп’ютерної мережі школи програмування для дітей – особливо, в епоху 21-го століття – є актуальною. Метою бакалаврської дипломного проекту є розробка комп’ютерної локальної мережі школи програмування для дітей, що дозволить оптимізувати процес навчання програмуванню дітей. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: − провести аналіз існуючих технологій та принципів побудови локальних мереж для вибору оптимальних, а також обрати апаратнопрограмну частину мережі;9 − розробити план приміщення, топологію для створення комп’ютерної мережі, розрахувати вартість пристроїв та обладнання; − спроектувати структуровану кабельну систему, що дозволить об’єднати компоненти комп’ютерної мережі в єдине ціле. Об’єктом дослідження у цьому проекті є процес створення локальної комп’ютерної мережі школи програмування для дітей. Предметом дослідження є локальна комп’ютерна мережа школи програмування для дітей. Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що розроблено проект локальної комп’ютерної мережі, який може бути впроваджений у школі програмування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційнй унівкрситетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectлокальна комп’ютерна мережаuk_UA
dc.subjectтопології комп’ютерних мережuk_UA
dc.subjectапаратне та програмне забезпечення мережuk_UA
dc.subjectмережеві операційні системиuk_UA
dc.subjectшкола програмування для дітейuk_UA
dc.subjectперсональний комп’ютерuk_UA
dc.titleЛокальна комп’ютерна мережа школи програмування для дітей.uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Кулачинська_А_О.pdfДипломна робота бакалавра1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.