Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51794
Title: Web-сайт з продажу кави “Кавоман”.
Authors: Зінчук, Марина Сергіївна
Keywords: дипломна робота
створення веб-сайту
розробка дизайну
аналіз аналогів
середовище розробки
мова програмування
гіпертекстовий препроцесор
система керування
Issue Date: 27-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційнй унівкрситет
Citation: Зінчук М. С. Web-сайт з продажу кави “Кавоман”. Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “Інформаційні управляючі системи та технології”. Національний авіаційний університет.- Київ, 2021. – 43 с.
Abstract: Наш вік називають «інформаційним століттям». Це ім’я з’явилося через те, що найважливішим, цінним і необхідним ресурсом є інформація. Оволодіти інформацією та вміння своєчасно, швидко і чітко повідомити клієнтам необхідну інформацію – головне, щоб досягти успіху в сучасній бізнес реальності. В даний час Інтернет може швидко і масово передавати текст, звук, зображення і навіть відео, тобто майже всю інформацію. З точки зору користувача, Інтернет - це величезний інформаційний ресурс, у якому ви можете знайти все, від прогнозів погоди до персональних даних. Інтернет-аудиторія та Інтернет є найбільш швидкозростаючим способом передачі інформації про всю історію людства. Користувачі мережі це ціль, що представляє особливий інтерес для рекламодавців через те, що це факт - серед користувачів Інтернету є багато потенційних клієнтів. Інтернет-торгівля – це діяльність, яка базується на прибутку при купівліпродажу продукції чи послуг. У процесі проведення у певний період фінансових або комерційних операцій використовуючи Інтернет-технології. Наразі Інтернет-торгівля широко розвинена, ми можемо придбати в Інтернеті практично будь-який товар або послугу. Більшість компаній мають власні веб-сайти, візитні картки компанії. Веб-сайт перетворив компанію на сучасне підприємство. Веб-сайт компанії є найважливішим потенційним джерелом інформації для клієнтів та людей, що мають важливе соціальне значення. Сайт містить всю необхідну інформацію про компанію також він надає контактну інформацію та детальну інформацію для спілкування з компетентним персоналом. Такими ресурсами є носій та позиціонування реклами компанії в Інтернеті.8 Актуальність цієї роботи зумовлена попитом на якісні веб-сайти для Інтернет-магазинів. Предметом розробки є розробка сайту Інтернет-магазину "Кавоман". Мета цієї роботи: розробити веб-сайт Інтернет-магазину "Кавоман", створений для ознайомлення потенційних клієнтів з компанією та сферою послуг, що надаються, та для впорядкування та прискорення діяльності адміністратора. Відповідно до цілей в роботі було визначено наступний зміст завдання:  Дослідження технологій, що використовуються при розробці сайтів;  Визначення цілей, ідей та потреби веб-сайту;  Розроблення технічної концепції сайту (структури);  Розроблення технічного завдання на створення веб-сайту;  Розробити програмний продукт для організації, поліпшення, ефективності виробництва та економічної вигоди аналізованого об'єкта.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, кандидидат технічних наук, Колісник Олена Василівна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51794
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Зінчук_М_С.pdfДипломна робота бакалавра1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.