Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51780
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вареник, Артем Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-06T07:08:34Z | - |
dc.date.available | 2021-07-06T07:08:34Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-27 | - |
dc.identifier.citation | Вареник А. М. Додаток тестування знань. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “ “Комп’ютерні науки”, “Інформаційні управляючі системи та технології”.- Київ, 2021. – 53 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51780 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, кандидидат технічних наук, Колісник Олена Василівна. | uk_UA |
dc.description.abstract | Перевірка знань є однією з важливих складових частин в навчальному процесі. Існує велика кількість методів перевірки і форм контролю рівня знань, найпоширенішими з них є: письмовий, усний і графічний контроль, практична перевірка та методи самооцінки та самоконтролю. Ці методи хоча і є ефективними, але, зазвичай, займають дуже багато часу і не завжди дозволяють оцінити всіх. Тому важливим питанням постало, як максимально заощадити час і оцінити всіх студентів протягом відведеного часу, для цього було винайдено нові методи: тестовий або програмований контроль. Останнім часом ці методи набули широкого застосування в освітніх закладах України, адже їх використання є ефективним для контролю і перевірки знань. Однією з причин, набору популярності даних методів зумовлено входженням України у Болонський процес до визначальних рис якого відноситься тестова модульнорейтингова система контролю знань. Тестовий контроль являє собою ефективний метод перевірки і контролю рівня знань за допомогою системи спеціально підготовлених тестів, які повинні відповідати певним вимогам. Такий вид контролю дуже часто використовується для актуалізації певних знань, визначення рівня засвоєння студентом певної теми, а також інколи на заліках та іспитах. В загальному розумінні, тест – це вибір однієї правильної відповіді з множини відповідей, що запропоновані до питання. Виділяють такі переваги тестового контролю: можна охопити майже всі етапи процесу навчання; однакові умови для всіх хто проходить тестування; простота і швидкість процедури проведення; економія часу і можливість тестування великої кількості студентів одночасно; підвищення об’єктивності оцінювання знань;9 можливість використання в процесі проведення тестування ПК; швидкість перевірки і оцінювання студента. Але також тестовий контроль має і недоліки: метод дає можливість випадково вибрати правильну відповідь на питання методом виключення; не можливо дослідити логіки міркувань студента; витрачається багато часу і зусиль для розробки тестових завдань. Застосування інформаційних технологій значно підвищує ефективність процесу навчання і робить можливим автоматизувати певні його складові частини. Тестування можливо проводити як в паперовій так і в електронній формі. Як було сказано вище, однією з головних переваг є те, що в процесі тестового контролю можливо використовувати різноманітні технічні засоби. Комп’ютерне тестування – тестування, яке автоматизоване за допомогою спеціалізованих програмних продуктів. Воно розширює можливості контролю та оцінювання рівня знань і є альтернативою традиційним методам перевірки і форм контролю, що згадувались вище. Даний метод має ряд переваг у порівнянні із традиційним: метод дозволяє знизити витрати на проведення тестування; надає можливість застосовувати в процесі тестування мультимедійні можливості ПК; обробка результатів проводиться автоматично, що збільшує об’єктивність оцінювання. Актуальність теми полягає у необхідності створення відповідних програмних засобів або додатків для проведення тестового контролю знань. Ці програми слугують для підвищення ефективності проведення тестування і дозволяють звести до нуля час перевірки цих тестів, адже надають результат відразу після закінчення тестування. Мета дипломного проекту – розробити програмний продукт, що дозволяє проведення тестового контролю знань за допомогою технічних засобів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційнй унівкрситет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.subject | контроль знань | uk_UA |
dc.subject | мови програмування | uk_UA |
dc.subject | середовища розробки | uk_UA |
dc.subject | інтерфейс користувача | uk_UA |
dc.subject | програмний прдукт | uk_UA |
dc.subject | перевірка знань | uk_UA |
dc.title | Додаток тестування знань. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФККПІ_2021_122_Вареник А.М.pdf | Дипломна робота бакалавра | 1.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.