Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51756
Title: Програмне забезпечення підприємства “Світкод”.
Authors: Хомініч, Євген Русланович
Keywords: дипломна робота
рекламне підприємство
каталог даних
вибірка
обробка
менеджер
протокол передавання файлів
мова структурованих запитів
Issue Date: 27-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційнй унівкрситет
Citation: Хомініч Є. Р. Програмне забезпечення підприємства “Світкод”. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “Інформаційні управляючі системи та технології”. Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. – 59 с.
Abstract: Зменшення витрат та оптимізація роботи підприємства завжди є актуальною проблемою для усіх сфер виробництва. Рекламне підприємство “Світкод” – не є винятком. Рекламні компанії використовують різні методи розповсюдження інформації, тому їм потрібне допоміжне програмне забезпечення для комфортного продажу певних послуг. Бізнес не може функціонувати належним чином без реклами, вона супроводжує товар на всіх етапах, від появи, розвитку та зовнішнього вигляду товару до початку заміни товару новим. Одним з найефективніших інструментів просування бізнесу є зовнішня реклама. Вона природно займає місце як однієї з найдавніших видів реклами. Його історія простежується з походженням та поширенням писемності. Написи комерційного характеру були помічені на скелях вздовж точок здійснення торгівлі. Наприклад, у Римі під час розкопок було знайдено близько 2300 рекламних вивісок на стінах. А починаючи з 1991 року, з'являються рекламні фірми, які здають в оренду площини. Першими, хто користувався послугами фірм стали міжнародні компанії гіганти. Пізніше, активно долучились і інші. У сучасному світі, великі компанії використовують зовнішню рекламу, як медіа-носій для охоплення значної кількості аудиторії, поширення особистого бренду. Через розвиток маркетингу вдосконалювались методи впливу на покупців, що принесло у свою чергу безліч цікавих конструкцій на ринок зовнішньої реклами, які надали змогу ефективно обирати стратегію просування послуг до мас людей. Це ж викликало нові складності для власників площин. Їм на допомогу прийшли численні рекламні агентства, у пошуку для них нових клієнтів.8 За покращення збуту своїх площин оператори надають знижки для рекламних агентств. Через це, співробітництво з фірмами безпосередньо По цьому, співробітничати з агентствами сприятливіше, аніж з власниками площин. Саме через це попит на рекламні фірми все зростав, зростала і кількість замовлень щодо використання зовнішньої реклами. Менеджерам ставало все складніше надавати актуальну інформацію клієнтові. Для того, щоб вирішити цю проблему створюється відповідне програмне забезпечення, яке буде провадити ефективний доступ до даних площ зовнішньої реклами та організовувати повний цикл роботи з замовленнями.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, кандидидат технічних наук, Райчев Ігор Едуардович.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51756
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Хомініч_Є_Р.pdfДипломна робота бакалавра2.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.