Самопрезентація у соціальних мережах як елемент стратегії пошуку роботи
No Thumbnail Available
Date
2021-05-27
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Технології, що безупинно розвиваються, внесли зміни в усі сфери життя сучасної людини. Поява інтернету, а потім поява і розвиток соціальних мереж суттєво вплинули й на особливості процесів працевлаштування. Ще тридцять років тому люди шукали оголошення в газетах, журналах або через службу зайнятості, зараз же арсенал пошукових методів значно збільшився. Оголошення в газетах замінили сайти з пошуку роботи.
Відносно новим каналом пошуку вакансій і взаємодії з майбутнім роботодавцем є соціальні мережі. В останні роки стали з'являтися групи й сторінки, що розміщують оголошення із пропозиціями роботи. Великі компанії створили свої сторінки, де публікують інформацію про кар'єрні можливості й стажування.
Description
Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 054 «Соціологія», освітньо-професійна програма «Соціологія». Керівник дипломної роботи: кандидат соціологічних наук, доцент Михайлич Олександр Володимирович
Keywords
соціальні мережі, молодь, самопрезентація, дипломна робота, кар’єра, працевлаштування
Citation
Вислоух І.С. Самопрезентація у соціальних мережах як елемент стратегії пошуку роботи. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – 73 с.