Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51565
Назва: Мода як чинник споживацької поведінки молоді
Інші назви: Fashion as a factor in consumer behavior of young people
Автори: Баско, Анна Сергіївна
Ключові слова: дипломна робота
мода
молодь
споживацька поведінка
спосіб життя
модна поведінка
модний тренд
Дата публікації: 29-чер-2021
Видавництво: Національний Авіаційний Університет
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі був проведений соціологічний аналіз впливу моди на споживацьку поведінку молоді: вивчені теоретичні підходи до аналізу моди як соціального феномена; виявлена структура й функції моди, як соціального інституту сучасного суспільства; розкрита сутність і структура споживацької поведінки молоді; проведене соціологічне дослідження на тему «Вплив моди на споживацьку поведінку молоді»; зроблений аналіз отриманих даних; зроблені висновки й запропоновані рекомендації, які допоможуть уникнути негативних наслідків впливу моди на формування споживчої поведінки молоді.
Опис: «Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 054 «Соціологія», освітньо-професійна програма «Соціологія». Керівник дипломної роботи: (доктор соціологічних наук, професор Хомерікі О.А.)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51565
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЛСК_2021_054_ Баско А.С..pdfДипломна робота913.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора