Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманюк, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-06-30T08:31:16Z-
dc.date.available2021-06-30T08:31:16Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationРоманюк К. С. Створення та просування соціальної реклами для популяризації екотренду "Zero Waste". - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51562-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: старший викладач Глухенька Марина Вікторівнаuk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження зумовлена тим, що сьогодні гостро постало питання збереження екології та переробки відходів людської життєдіяльності. Однією із найбільших екологічних проблем для України та багатьох країн світу є захоронення виробничих та побутових відходів. У наших помешканнях, офісах, магазинах, ресторанах, кінотеатрах, школах, лікарнях, готелях, на виробництвах тощо, збирається багато непотрібних речей, які зрештою потрапляють на загальне сміттєзвалище. Потім це сміття залишається там лежати сотні років, зрештою, перетворюючись на мікро пластик, який потрапляє у воду, яку ми п’ємо та повітря, яким ми дихаємо. Для вирішення цієї проблеми необхідно терміново запроваджувати систему сортування та переробки сміття на рівні усієї держави. А для того аби суспільство було готовим до цього і свідомо ставилися до сортування потрібно популяризувати підхід zero waste. Одним з ефективних способів поширення філософії свідомого споживання є комунікація з аудиторією у мережі Інтернет через соціальну рекламу. Особливості соціальної реклами, як ефективного інструменту впливу розглянуто у роботах У. Аренса, Дж. Бернетт, К. Бове, С. Моріарті, Г. Ніколайшвілі, Д. Олтаржевського, Д. Райгородського, У. Уеллса, В. Ценьова. Сутність екологічної проблеми, способів її вирішення та підходу zero waste розглянуто в наукових працях Р. Байцар, О. Білопільської, Х. Депко, О. Ігнатенко, М. Крачило, В. Міщенко, Р. Мюррей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectекотрендuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleСтворення та просування соціальної реклами для популяризації екотренду "Zero Waste"uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Романюк К.С..pdfДипломна робота3.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.