Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51562
Назва: Створення та просування соціальної реклами для популяризації екотренду "Zero Waste"
Автори: Романюк, Катерина Сергіївна
Ключові слова: дипломна робота
соціальна реклама
екотренд
цільова аудиторія
контент
просування
маркетинг
Дата публікації: чер-2021
Бібліографічний опис: Романюк К. С. Створення та просування соціальної реклами для популяризації екотренду "Zero Waste". - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 72 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що сьогодні гостро постало питання збереження екології та переробки відходів людської життєдіяльності. Однією із найбільших екологічних проблем для України та багатьох країн світу є захоронення виробничих та побутових відходів. У наших помешканнях, офісах, магазинах, ресторанах, кінотеатрах, школах, лікарнях, готелях, на виробництвах тощо, збирається багато непотрібних речей, які зрештою потрапляють на загальне сміттєзвалище. Потім це сміття залишається там лежати сотні років, зрештою, перетворюючись на мікро пластик, який потрапляє у воду, яку ми п’ємо та повітря, яким ми дихаємо. Для вирішення цієї проблеми необхідно терміново запроваджувати систему сортування та переробки сміття на рівні усієї держави. А для того аби суспільство було готовим до цього і свідомо ставилися до сортування потрібно популяризувати підхід zero waste. Одним з ефективних способів поширення філософії свідомого споживання є комунікація з аудиторією у мережі Інтернет через соціальну рекламу. Особливості соціальної реклами, як ефективного інструменту впливу розглянуто у роботах У. Аренса, Дж. Бернетт, К. Бове, С. Моріарті, Г. Ніколайшвілі, Д. Олтаржевського, Д. Райгородського, У. Уеллса, В. Ценьова. Сутність екологічної проблеми, способів її вирішення та підходу zero waste розглянуто в наукових працях Р. Байцар, О. Білопільської, Х. Депко, О. Ігнатенко, М. Крачило, В. Міщенко, Р. Мюррей.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: старший викладач Глухенька Марина Вікторівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51562
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романюк К.С..pdfДипломна робота3.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.