Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51561
Назва: Створення банерної реклами на соціальну тематику
Автори: Сльозник, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: дипломна робота
соціальна реклама
банерна реклама
цільова аудиторія
громадська думка
креативність
комунікація
Дата публікації: чер-2021
Бібліографічний опис: Сльозник Т. О. Створення банерної реклами на соціальну тематику. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 58 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження полягає в тому, що у наш час соціальна реклама є одним з найбільших механізмів впливу на громадськість. За допомогою повідомлень на соціальну тематику можна донести усю значущість тих чи інших тем. Це може бути: гендерна рівність, інклюзивність, присутність сексизму, тощо. Банерна реклама не менш важлива у нашому житті. У час інноваційних технологій не можливо уникнути цього явища. Дану тему досліджували такі науковці як С. Андріяшкіна, Н. Бутенко, Л. Гейдар, Г. Довбах, О. Грубіна, Н. Комарова. Теорію і практику реклами, механізми її впливу на суспільство розглядали У. Уеллс, А. Дейян, Р. Барта,Дж. Россітер, Андрусенко А., Власов П., Євтушок В, Мунтян В. та ін.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, кандидат наук із соціальних комунікацій Іващук А. А.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51561
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сльозник Т.О..pdfДипломна робота1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.