Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51452
Назва: Мас-медіа як чинник формування громадської думки в сучасному суспільстві
Інші назви: The media as a factor in forming public opinion in modern society
Автори: Чаус, Олексій Костянтинович
Ключові слова: мас-медіа
громадська думка
масові комунікації
вплив
дипломна робота
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Національний Авіаційний Університет
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано основні наукові підходи до вивчення мас-медіа, охарактеризовані основні види масових медіа ресурсів, визначено специфіку та методи впливу мас-медіа на громадську думку, показано соціально-культурні наслідки впливу мас-медіа на громадську думку в суспільстві, охарактеризовано нові форми впливу мас-медіа та здійснено соціологічний аналіз практик українців у споживанні ЗМІ та проаналізовано рівень довіри населення до різних типів мас-медіа.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 054 «Соціологія», освітньо-професійна програма «Соціологія». Керівник дипломної роботи: кандидат філософських наук, доцент Литовченко Ірина Василівна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51452
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЛСК_2021_054_Чаус О.К..pdfДипломна робота студента Чауса О.К. на тему: "Мас-медіа як чинник формування громадської думки в сучасному суспільстві"1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора