Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51358
Назва: Вплив міжнародного франчайзингу на розвиток торговельних мереж України в сучасних економічних умовах
Автори: Іщенко, Оксана Миколаївна
Ключові слова: дипломна робота
міжнародний бізнес
міжнародний ринок праці
пандемія
міжнародне співробітництво
торговельні мережі
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Розвивати бізнес на міжнародних ринках складне завдання, адже в першу чергу потрібно знати і розуміти місцевий ринок. У кожній країні існує свій менталітет, особливості економіки і законодавства, національні традиції. Також не секрет, що для виходу на міжнародну арену необхідні великі інвестиції. Як же мінімізувати ризики і витрати? У цьому випадку ідеальний варіант – міжнародний франчайзинг. Вихід на міжнародні ринки дозволяє франчайзеру розширювати власний бізнес швидкими темпами в інших країнах. Така модель ведення бізнесу допомагає налагодити відносини між державами, а також сприяє розвитку економіки. Тому спостерігається стрімкої зростання розвитку міжнародного франчайзингу не тільки в Європі, але і в Україні.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: професор, д.е.н. Степанов Олександр Петрович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51358
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іщенко диплом.pdfПояснювальна записка1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.