Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51254
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грінченко, Валерія Русланівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-22T08:33:50Z | - |
dc.date.available | 2021-06-22T08:33:50Z | - |
dc.date.issued | 2021-06 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51254 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Смолінчук Лариса Симонівна | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження проблеми стресостійкості зумовлена різким поширенням обсягу інформації у житті сучасної людини. Це дає можливість отримувати велику кількість інформації, а, отже, і мати більше причин для хвилювань і тривог. Часті конфлікти і велике внутрішнє напруження можуть викликати складні фізіологічні зміни в організмі людини, сильна емоційна напруга – призвести до появи стресу. Вказані вище причини, а також докорінна зміна системи вищої освіти в Україні потребує додаткового вивчення проблем стресу в студентської молоді. Стресостійкість студентів визначається наявністю стресогенних факторів у студентському середовищі, наприклад, таких як іспити, періоди соціальної адаптації, необхідність особистісного самовизначення у майбутній професійній діяльності. Таким чином, постійний стан стресу і його наслідки становлять серйозну загрозу психічному здоров’ю студентів. Юність – це період формування майбутнього професіонала, рівень стресостійкості якого безпосередньо впливає на успішність діяльності і стиль життя, що в підсумку має велике суспільне значення. Формування стресостійкості є запорукою психічного здоров’я людей і неодмінною умовою соціальної стабільності, прогнозованості процесів, що відбуваються в суспільстві. У сучасних студентів, що зазнають високих інтелектуальних та емоційних навантажень у процесі навчання у ВНЗ, сьогодні часто спостерігається негативна динаміка ставлення до навчальної діяльності. Однією з причин такого становища є зниження рівня студентської стресостійкості у навчальній діяльності, що виражається в порушеннях когнітивної, емоційної, мотиваційної і поведінкової сфер діяльності особистості студента. Вплив мотивації навчальної діяльності на розвиток стресостійкості студентської молоді є маловивченою проблемою. Аналіз сучасної психологічної літератури показав, що лише окремі дослідження останніх років пов’язані з навчальною підготовкою студентів. Так, спроби вивчення стресостійкості майбутніх фахівців знаходимо в працях С.О. Гапонової, О.В. Лозгачової, М.С. Корольчука, В.М. Крайнюк, А.Ю. Мальонової, О.М. Кокуна. Даний факт і обумовив вибір теми нашої дипломної роботи: «Вплив мотивації навчальної діяльності на розвиток стресостійкості студентської молоді». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | стресостійкість | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | студентська молодь | uk_UA |
dc.title | Вплив мотивації навчальної діяльності на розвиток стресостійкості студентської молоді | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК_2021_053_Грінченко Валерія.pdf | Дипломна робота | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.