Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51240
Title: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Дизайн періодичних видань"
Other Titles: Educational and methodical complex of the discipline "Design of periodicals"
Authors: Іващук, Антоніна Анатоліївна
Ivashchuk, Antonina Anatoliyivna
Keywords: робоча навчальна програма
studying programme
мас-медіа
mass media
дизайн
design
газетно-журнальне виробництво
newspaper and magazine production
редактор
editor
контент
content
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Навчальна дисципліна "Дизайн періодичних видань" є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у галузі соціальних комунікацій. Мета навчальної дисципліни полягає у засвоєнні студентами професійних навичок у процесі навчання, а також опанування студентами теоретичних і практичних знань у галузі газетно-журнального виробництва, ознайомлення студентів з типологією газетно-журнальних видань, залучення студентів до процесу організації та створення періодичного видання.
The discipline "Design of periodicals" is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of social communications. The purpose of the discipline is to teach students professional skills in the learning process, as well as students to acquire theoretical and practical knowledge in the field of newspaper and magazine production, acquaint students with the typology of newspaper and magazine publications, involve students in the organization and creation of periodicals.
Description: Галузь знань: "Журналістика"
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51240
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП Дизайн періодичних видань (1).pdfробоча навчальна програма35.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.