Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51095
Title: Формування позитивного іміджу юридичної компанії
Authors: Головко, Світлана Григорівна
Процко, Владислава Михайлівна
Keywords: імідж
репутація
корпоративний імідж
комунікація
ділова репутація
юридична компанія
Issue Date: 20-May-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Головко С.Г., Процко В.М. Формування позитивного іміджу юридичної компанії // IV Міжнародний молодіжний науковий юридичний форум: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – Том 1. – С. 38-40.
Abstract: У сучасному світі імідж і репутація є складовими розвитку та успіху будь-якої організації. Тому тема управління іміджем і репутацією стала дуже популярною в діловому світі. Керівники, власники та співробітники компаній та установ, у тому числі й юридичних, мають зрозуміти, що імідж і репутація формуються роками та вимагають особливих кропітких заходів підтримки, а не тільки короткочасних дій.Імідж є уявленням про людину, товар і послуги, яке цілеспрямовано формується у масовій свідомості. Загалом, він повинен бути спланований, а всі оцінки визначеного об’єкта громадськістю мають бути враховані.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51095
Appears in Collections:Матеріали ІV Міжнародного молодіжного наукового юридичного форуму 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Головко С.Г., Процко В.М..pdf405.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.