Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50562
Title: Логістична підтримка «customer service» як основа сучасного бізнесу
Other Titles: Logistic support "customer service" as the basis of modern business
Authors: Яковенко, Валерія Віталіївна
Yakovenko, Valeria
Keywords: обслуговування клієнтів
якісний сервіс
логістична підтримка
логістичне обслуговування
customer service
quality service
logistical support
logistics service
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Яковенко В.В. Логістична підтримка «customer service» як основа сучасного бізнесу // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 131-132
Abstract: Сьогодні якість сервісу - це новий і один із основних факторів, за яким клієнти оцінюють ту чи іншу компанію. Раніше досить було зробити хороший продукт, і це гарантувало високі продажі. Наразі ринок змінився і покупця потрібно «завойовувати» хорошим ставленням на кожному етапі замовлення. Отже, ми наближаємося до моменту, коли гарне обслуговування стає важливіше самого продукту. Customer Service – це підтримка, яку компанія надає користувачам до і після покупки. Підтримка виходить далеко за рамки можливостей оператора колл-центру. Customer Service – це важлива частина взаємодії бренду з аудиторією. З розвитком ринкових відносин споживачі отримують все більше можливостей для порівняння і вибору кращого обслуговування. Неякісна підтримка вб'є репутацію компанії, адже користувачі звикли миттєво отримувати те, що вони хочуть.
Today, the quality of service is a new and one of the main factors by which customers evaluate a company. It used to be enough to make a good product, and it guaranteed high sales. Now the market has changed and the buyer must be "won" by a good attitude at every stage of the order. So, we are approaching the moment when good service becomes more important than the product itself. Customer Service is the support that a company provides to users before and after a purchase. Support goes far beyond the capabilities of the call center operator. Customer Service is an important part of a brand's interaction with its audience. With the development of market relations, consumers are getting more opportunities to compare and choose the best service. Poor support will kill the company's reputation, because users are used to getting what they want instantly.
Description: 1. Шпак С. Customer Service: зачем он нужен и как его прокачать. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.carrotquest.io/blog/customer-service/. 2. Мельников К. В. Теоретичні принципи логістичного обслуговування споживачів. Економіка та суспільство, 2017. – №8. – С. 311. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/journals/8_ukr/55.pdf 3. Beier F.J., Rutkowski K. Logistyka. Варшава: Варш. школа екон-ки, 2004. – 223 с. 4. Ciesielski M. Shaping the logistic level of market service, "Handel Wewnqtrzny". №3. 1996. 5. Всё о Customer Service: как обеспечить лучший клиентский сервис? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://livetex.ru/blog/2019/02/customer-service/
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50562
Appears in Collections:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яковенко_В_В - Лера Яковенко.pdfТези конференції444.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.