Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50541
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKursenko, Yuliya-
dc.contributor.authorКурсенко, Юлія Андріївна-
dc.date.accessioned2021-05-18T07:53:01Z-
dc.date.available2021-05-18T07:53:01Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationKursenko Y.А. Interactions of marketing and logistics functions // Flight. Modern problems of science: abstracts of the XXI International scientific-practical conference of applicants for higher education and young scientists. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - P. 90-92uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50541-
dc.description1. Z. M. Abbas Bhaya and all. Impact of Logistics Activities For Improving Marketing Performance Via Bayesian Quantile Regression: An Analytical Study In Omnnea Telecom Iraq: Bucharest, Romania, 2017, p 462-473 2. Ciesielski, M. Logistyka w strategiach firm, PWN, Poznań, 1999, p 159 3. BLAIK, P. Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania, wyd. II, PWE, Warszawa, 2001, p 239 4. Liubovyna D. Rol lohystyky na sovremennom predpryiatyy. Yzdanye «fynansovaia hazeta-ekspo», №5, 2007.uk_UA
dc.description.abstractMarketing and logistics represent some of the key areas of companies’ activities that have direct impacts on the volume of goods sold and establish distribution strategy for the company. They directly affect each other's activities and can dramatically change the company's market position through the integrated development of the both areas. The main purpose of the above types of activities is the distribution and sale of goods. Effective supply chain and logistics management play a key role for customers, suppliers, owners and investors of any company as this activity coordinates and connects all structures of the organization. The field of logistics covers the management of a wide variety of objects – flow of documents, information, finance, people, and, of course, goods and materials flow. Decisions made in the distribution area must go primarily in accordance with the decisions in the production and marketing area. Logistics experts make decisions on such issues as distribution routes, store`s type and location, sales format etc.uk_UA
dc.description.abstractМаркетинг та логістика представляють деякі ключові сфери діяльності компаній, які мають прямий вплив на обсяг реалізованих товарів і встановлюють стратегію розподілу для компанії. Вони безпосередньо впливають на діяльність один одного і можуть кардинально змінити позиції компанії на ринку завдяки інтегрованому розвитку обох напрямків. Основною метою вищезазначених видів діяльності є розподіл та продаж товарів. Ефективний ланцюг поставок та управління логістикою відіграють ключову роль для споживачів, постачальників, власників та інвесторів будь-якої компанії, оскільки ця діяльність координує та пов'язує всі структури організації. Галузь логістики охоплює управління найрізноманітнішими об'єктами - потоком документів, інформації, фінансів, людей і, звичайно, потоком товарів і матеріалів. Рішення, що приймаються у сфері розподілу, повинні прийматися переважно відповідно до рішень у галузі виробництва та збуту. Експерти з логістики приймають рішення з таких питань, як маршрути розподілу, тип і місце розташування магазину, формат продажів тощо.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.subjectfunctionsuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.titleInteractions of marketing and logistics functionsuk_UA
dc.title.alternativeВзаємодія функцій маркетингу та логістикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc338.0uk_UA
Appears in Collections:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Курсенко Ю 424a - Юлия Курсенко.pdfТези конференції209.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.