Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50528
Название: Application of the service process matrix in logistics
Другие названия: Застосування матриці процесу обслуговування в логістиці
Авторы: Onisimchuk, Mariya
Онісімчук, Марія Василівна
Yurchenko, Kateryna
Юрченко, Катерина Михайлівна
Ключевые слова: service processes
process matrix
mass service
матриця процесу
сервісні процеси
масове обслуговування
Дата публикации: 8-апр-2021
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Onisimchuk М.V., Yurchenko К.М. Application of the service process matrix in logistics // Flight. Modern problems of science: abstracts of the XXI International scientific-practical conference of applicants for higher education and young scientists. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - P. 69-71
Краткий осмотр (реферат): The problem of continuous improvement of services is well-known for every company. The Service Process Matrix is a classification matrix of service industry firms based on the characteristics of degree of customization and the degree of labor in the individual firm's service processes. The Service Process Matrix can be useful when investigating the strategic changes in service operations. This managerial tool presents unique managerial challenges associated with each quadrant of the matrix. By paying close attention to the challenges associated with their related classification, service firms may improve their performance.
Проблема постійного вдосконалення послуг добре відома кожній компанії. Матриця процесу обслуговування - це класифікаційна матриця фірм сфери послуг, що базується на характеристиках ступеня налаштування та ступеня праці в процесі обслуговування окремої фірми. Матриця процесу обслуговування може бути корисною при дослідженні стратегічних змін у сервісних операціях. Цей інструмент управління представляє унікальні управлінські завдання, пов'язані з кожним квадрантом матриці. Приділяючи пильну увагу викликам, пов’язаним із пов’язаною з ними класифікацією, фірми, що надають послуги, можуть покращити свої показники.
Описание: 1. Service process matrix. URL: https://www.referenceforbusiness.com/management/Sc-Str/Service-Process-Matrix.html 2. Schemenner`s Service Process Matrix – but for charities URL: https://rogerswannell.com/blog/schmenners-service-process-matrix-but-for-charities/ 3. FedEx Delivery Manager URL: https://www.fedex.com/en-ua/shipping-tools/deliverymanager.html 4. System Freight URL https://www.dbschenker.com/gr-en/products/land-transport/groupage-shipping 5. DHL Express URL: https://mydhl.express.dhl/ua/uk/home.html 6. Pricing for value added services URL: https://www.ups.com/ua/uk/shipping/zones-and-rates/value-added.page 7. FedEx vs USPS vs UPS vs DHL – Which is the best shipping carrier? https://www.deskera.com/blog/fedex-ups-usps-dhl-comparison/
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50528
Располагается в коллекциях:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Онісімчук_М_В,_Юрченко_К_М.pdfТези конференції497.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.