Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50355
Назва: Критерії вибору колірних палітр у геймдизайні
Інші назви: Criteria for choosing color palettes in game design
Автори: Денисенко, Данило Миколайович
Ключові слова: геймдизайн
game design
ігрове середовище
game environment
проектування
designing
інтерфейс
interface
дизайн
design
колірна палітра
color palette
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Денисенко Д.М. Критерії вибору колірних палітр у геймдизайні // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. - Київ, 2021, - С. 387-389.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто значення кольору у геймдизайні. Встановлено, що це один з ключових факторів створення захоплюючих ігор. Колір в геймдизайні покликаний пробуджувати емоційні реакції у користувача, надавати об’єктам реалістичності, надавати елементам ігрового середовища зрозумілості та розрізненості, створювати у користувача візуальний інтерес, створювати символічні повідомлення, будувати візуальну ієрархію, реалізувати механіку гри, естетичну привабливість тощо. При виборі колірного рішення у процесі проектування комп’ютерних ігор потрібно зважати на жанр гри, стилістику, аудиторію (вік, стать, ігровий досвід).
The importance of color in game design is considered. It is established that this is one of the key factors in creating exciting games. Color in game design is designed to arouse emotional reactions in the user, to give realism to objects, to give elements of the game environment clarity and diversity, to create visual interest in the user, to create symbolic messages, to build visual hierarchy, to realize game mechanics, aesthetic appeal. When choosing a color solution in the process of designing computer games, you need to take into account the genre of the game, style, audience (age, gender, gaming experience).
Опис: Games and interactive media earnings rose 12% to $139.9 B in 2020 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://www.superdataresearch.com/ blog/2020-year-in-review What is Game Design. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://www.internationalstudent.com/study-game-design/what-is-game-design/ Ларионова А. Ю., Ризен Ю. С. Основы использования цвета в рамках геймдизайна. Computer Graphics, Lightning Engineering and Design. № 24–27, 2018. С. 442–445. Anjin Anhut. Color Theory For Game Design 1 of 4 – Fundamentals. [Елек-тронний ресурс]. — Режим доступу: http://howtonotsuckatgamedesign. com/2014/11/color-theory-game-design-1-fundamentals/ Rob Miracle. Great game design tips: the art of color. [Електронний ре-сурс]. — Режим доступу: https://coronalabs.com/blog/2017/08/24/great-game-design-tips-the-art-of-color/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50355
Розташовується у зібраннях:Політ. Мультимедійні технології та системи (семінар). 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Денисенко Д.pdfтези конференції174.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.