Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГнатюк, Лілія Романівна-
dc.contributor.authorГнатюк, Лилия Романовна-
dc.contributor.authorGnatiuk, Liliia-
dc.contributor.authorКучеренко, Ю.-
dc.date.accessioned2021-05-12T08:31:34Z-
dc.date.available2021-05-12T08:31:34Z-
dc.identifier.citationГнатюк Л. Особливості освітлення загальноосвітніх шкіл / Л. Гнатюк, Ю. Кучеренко // Проблеми розвитку міського середовища. - 2015. - Вип. 1. - С. 103-111.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50175-
dc.description.abstractВ статті проводиться дослідження особливостей освітлення загальноосвітніх шкіл з метою створення більш комфортних умов для навчання учнів і роботи педагогічного складу. Надано рекомендації щодо застосування певних типів освітлення в окремих функціональних зонах загальноосвітніх шкіл.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the research features coverage of secondary schools in order to create a more comfortable environment for student learning and of teaching staff. The recommendations for the use of certain types of lighting in some functional areas of secondary schools.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проводится исследование особенностей освещения общеобразовательных школ с целью создания более комфортных условий для обучения учащихся и работы педагогического состава. Даны рекомендации по применению определенных типов освещения в отдельных функциональных зонах общеобразовательных школ.uk_UA
dc.subjectосвітленняuk_UA
dc.subjectзагальноосвітні школиuk_UA
dc.subjectlightinguk_UA
dc.subjectsecondary schools.uk_UA
dc.subjectосвещениеuk_UA
dc.subjectобщеобразовательные школыuk_UA
dc.titleОсобливості освітлення загальноосвітніх шкілuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of lighting of secondary schoolsuk_UA
dc.subject.udc628.977/978:372.8 (045)uk_UA
Appears in Collections:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.