Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50130
Назва: Плакат, як засіб мотивації сучасної молоді
Інші назви: Poster as a means of motivating modern youth
Автори: Гуменюк, Богдана Сергіївна
Ключові слова: плакати
shed tears
мотивація
motivation
психологія кольору
color psychology
дизайн постеру
poster design
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гуменюк Б. С. Плакат, як засіб мотивації сучасної молоді // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. -Київ, 2021. - С.385-387.
Короткий огляд (реферат): Психологи давно виявили, що мотиваційні плакати мають сильний вплив на людські емоції, адже такі постери надихають глядача на певні думки, що підштовхує на дію, на якусь зміну емоційного стану. Головна мета мотиваційного плаката – стимулювати, спонукати щось зробити, досягти більшого, змінити погляд на той чи інший предмет, надихати на роботу над собою або просто змушувати позитивно задуматися, підняти настрій.
Work is devoted to research of the influence of motivation posters on the emotions of young people
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50130
Розташовується у зібраннях:Політ. Мультимедійні технології та системи (семінар). 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Гуменюк Б.pdfтези конференції171.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.