Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50083
Назва: Marketing component of video projects on the YouTube platform
Інші назви: Маркетингова складова відеопроектів на платформі YouTube
Автори: Steshenko, D.
Стешенко, Д.
Ключові слова: marketing
маркетинг
Internet
Інтернет
blog
блог
video content
відеоконтент
smartphone
смартфон
video project
відеопроєкт
Дата публікації: 2021
Видавництво: National aviation university
Бібліографічний опис: Steshenko D. Marketing component of video projects on the YouTube platform // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 364-366 P.
Короткий огляд (реферат): Today, humanity has a unique opportunity to have instant access to a large amount of information from around the world. It is difficult to imagine the life of modern society without computer technology and the Internet. The advantage of the Internet is that it provides users with ample opportunities for self-realization. Everyone has the opportunity to start an author’s blog, in which he will be free to spread his own thoughts on a topic of interest to him.
Сьогодні людство має унікальну можливість отримати миттєвий доступ до великої кількості інформації з усього світу. Важко уявити життя сучасного суспільства без комп’ютерних технологій та Інтернету. Перевага Інтернету полягає в тому, що він надає користувачам широкі можливості для самореалізації. Кожен має можливість створити авторський блог, в якому він зможе вільно поширювати власні думки на цікаву для нього тему.
Опис: 1. Allie Wolff. 5 Reasons Clickbait Is The Worst (And How It Will Negatively Impact Your Business) [Electronic resource] – Access mode: https://www.hatchbuck. com/blog/5-reasons-clickbaitnegatively-impacts-business/ 2. Anderson C. How web video powers global innovation [Electronic resource] – Access mode: https://www.ted.com/talks/chris_anderson_how_web_ video_powers_global 3. Burroughs B. 2017. YouTube Kids: The App Economy and Mobile Parenting [Electronic resource] – Access mode: https://uk.sagepub.com/en-gb/eur/ journals-permissions 4.Josh Lieb. Clickbait I’m on the Fence About [Electronic resource] – Access mode: https://www.newyorker.com/humor/daily-shouts/clickbait-im-on-the-fenceabout. 5.Power D. 3 YouTube Social Features That Help Businesses and Brands [Electronic resource] – Access mode: https://sproutsocial.com/insights/youtubesocial-features-businesses-brands/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50083
Розташовується у зібраннях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Steshenko.pdfthe abstracts of the conference296.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.