Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50080
Назва: Поведінка споживачів як рушій креативів у просуванні
Інші назви: Consumer behavior as a driver of creativity in promotion
Автори: Хоменко, Єлизавета Олександрівна
Homenko, Elizaveta Olexandrivna
Ключові слова: поведінка споживачів
consumer behavior
просування
promotion
бренд
brand
маркетингові стратегії
marketing strategies
бізнес
business
інформація
information
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Хоменко Є.О. Поведінка споживачів як рушій креативів у просуванні // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 323-326
Короткий огляд (реферат): Відправною точкою формування та просування бренду є маркетингові дослідження споживчої поведінки. Під цим поняттям розуміють дії, пов’язані з купівлею, користуванням і розпорядженням товарами і послугами, включаючи емоційні, розумові і поведінкові реакції споживача, які передують або йдуть за цими діями. Споживач – це центральна фігура на ринку. Без розуміння купівельної поведінки неможливо правильно вирішувати основні питання в маркетинговій діяльності.
The starting point for the formation and promotion of the brand is marketing research of consumer behavior. This term refers to actions related to the purchase, use and disposal of goods and services, including emotional, mental and behavioral reactions of the consumer that precede or follow these actions. The consumer is a central figure in the market. Without an understanding of buying behavior, it is impossible to properly address key issues in marketing.
Опис: 1. Романюха С. Манипулятивные методики будут наиболее востребованы при работе с потребителем / С. Романюха // Бизнес. — 2007. — №42. — С. 86 — 87. 2. Федорів А.: Не треба мати ілюзій, що творення бренду – це безкоштовно. Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS). (2018). Вилучено з https:// lvbs.com.ua/ knowledge/uk/news/12 3. Дослідження поведінки споживачів: труднощі та методи / https:// www.businessmanagementideas.com 4. Значення поведінки споживачів у маркетингу /https://www. demandjump.com
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50080
Розташовується у зібраннях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хоменко.pdfтези конференції301.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.