Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50078
Назва: The phenomenon of social networks in modern media
Інші назви: Феномен соціальних мереж у сучасних ЗМІ
Автори: Ткаліч, Мар'яна Сергіївна
Tkalich, Mariana Serhiivna
Ключові слова: Іnternet
Інтернет
social networks
соціальні мережі
communication
комунікація
consumer
споживач
socialization
соціалізація
modern media
сучасні ЗМІ
Дата публікації: 2021
Видавництво: National aviation university
Бібліографічний опис: Tkalich M.S. The phenomenon of social networks in modern media // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 369-371 P.
Короткий огляд (реферат): Today it is difficult to imagine the life of modern society without the Internet, social networks. Thanks to this, we can fulfill all our desires: search and share useful information, make purchases, view video files and photos, meet, chat with friends and so on. We are always online. Despite the transformations that are taking place with social networks, we can say that this type of new media has become a relevant object of study for almost all fields of knowledge.
Сьогодні важко уявити життя сучасного суспільства без Інтернету, соціальних мереж. Завдяки цьому ми можемо виконати всі наші бажання: шукати та ділитися корисною інформацією, робити покупки, переглядати відеофайли та фотографії, зустрічатися, спілкуватися з друзями тощо. Ми завжди в мережі. Незважаючи на трансформації, що відбуваються із соціальними мережами, можна сказати, що цей тип нових засобів масової інформації став актуальним об’єктом дослідження майже для всіх галузей знань.
Опис: 1. J. Lewis, “How spies used facebook to steal NATO chiefs’ details,” The Telegraph, London, U.K. [Електронний ресурс]. – 2012. – Режим доступу до ресурсу: http://www.telegraph.co.uk/technology/9136029/How-spies-usedFacebooktosteal-Nato-chiefs-details.html 2. Michael Fire, Roy Goldschmidt and Yuval Elovici: “Online Social Networks: Threats and Solutions”, IEEE Communication Surveys & Tutorials Social communications in the context of globalization 371 [Електронний ресурс]. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: https://ieeexplore. ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=6809839 3. Допіра А. І. Актуальне незнання як передумова сприймання та розуміння інформаційних повідомлень ЗМІ / А. І. Допіра // Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина української держави : матеріали другої Всеукр. наук. конф. м. Київ, 13 – 14 листоп. 1997 р. – Київ : ДОК-К, 1997. – С. 124 – 126. 4. Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства : [Монографія] / О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін. – Київ : НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013. – 220 c. 5. Фісенко Т.В. Комунікативні характеристики соціальних інтернетмереж // Наукові записки Інституту журналістики. – Т. 47. – 2012. – С. 73-76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50078
Розташовується у зібраннях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаліч .pdfthe abstracts of the conference298.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.