Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50040
Назва: Cross-media as new type of communacation : features and problems
Інші назви: Крос-медіа як новий тип комунікації: особливості та проблеми
Автори: Feschuk, Eugenia Olexandrivna
Фещук, Євгенія Олександрівна
Ключові слова: cross-media journalism
кросмедійна журналістика
digitalization
діджиталізація
traditional journalism
традиційна журналістика
information
інформація
багатоканальний проєкт
multi-channel project
multimedia content
мультимедійний контент
Дата публікації: 2021
Видавництво: National aviation university
Бібліографічний опис: Feschuk E.O. Cross-media as new type of communacation : features and problems // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 329-332 P.
Короткий огляд (реферат): Our modern world is updated hourly and technology constantly moving forward. This applies to journalism in general. Cross-media journalism comes to the aid of full digitalization. Because this is exactly the genre in which both analog and digital media are supposed to be used. Content can be fully streamed anywhere and on anything: from a mobile phone to a personal computer.
Наш сучасний світ оновлюється щогодини, а технології постійно рухаються вперед. Це стосується журналістики загалом. Кросмедійна журналістика приходить на допомогу повній діджиталізації. Тому що це саме той жанр, в якому передбачається використовувати як аналоговий, так і цифровий носій. Контент можна повністю транслювати в будь-якому місці та на будь-чому: від мобільного телефону до персонального комп’ютера.
Опис: 1. Баранова Е.А. Конвергентная жуналистика: учебник для магистров / Е.А. Баранова. – М:Издательство Юрайт 2014. – 269 с. – Серия: Магистр. 2. Зіставний аналіз етапів становлення і розвитку крос-медіа в Німеччині і Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https:// www.academia.edu 3. Иванов Д. Общество как виртуальная реальность // Информационное общество: сб. М.: ООО «Изд-во АСТ», 2004. С. 355. 4. Кендльбахер Р. Структурні зміни у медіа-галузі. Криза традиційної якісної журналістики // Підручник з крос-медіа / Видавці І.Крецу, М.Гузун, Л.Василик. Бонн-Сібіу. 2015. С.15 - 17. 5. Крос-медіа журналістика [Електронний ресурс ] – Режим доступу до ресурсу: https://www.personalizemedia.com/articles/cross-media/ 6. Сучасні тенденції розвитку крос-медійної журналістики [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ is_2017_25_6.pdf 7. Behmer M., Müller H. Warum crossmedial arbeiten? // Innovation in den Medien. München: Verlag Dr. Gabriele Hooffacker, 2013. S. 24 – 39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50040
Розташовується у зібраннях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Feschuk.pdfthe abstracts of the conference300.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.