Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49980
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВржесневський, Іван-
dc.contributor.authorЛукашова, Інна-
dc.date.accessioned2021-04-28T16:22:17Z-
dc.date.available2021-04-28T16:22:17Z-
dc.date.issued2021-04-15-
dc.identifier.citationВржесневський І. Аналіз свідомого та несвідомого у ставленні майбутніх фахівців повітряного транспорту до фізичної підготовки / Іван Вржесневський, Інна Лукашова // Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С. 148-152.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-95078-4-7-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49980-
dc.description.abstractАктуальність статті у взаємному впливі психічного стану на фізичне здоров`я та фізичного стану на психічне здоров`я, що посилюється у контексті зростання інформаційних та психічних навантажень, притаманних сучасному суспільству. Темою статті є експлікація отриманих даних у ході дослідження визначення наявності взаємозв`язку свідомого та несвідомого у проблемній площині формування ставлення студентів НАУ до власної фізичної підготовки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКафедраuk_UA
dc.subjectзбереження психічного здоров'яuk_UA
dc.subjectсвідоме у ставленні до фізичних вправuk_UA
dc.subjectнесвідоме у ставленні до фізичних вправuk_UA
dc.subjectпроблематика ставлення до власної тілесностіuk_UA
dc.subjectфізична підготовкаuk_UA
dc.subjectформування ставлення до фізичної підготовкиuk_UA
dc.titleАналіз свідомого та несвідомого у ставленні майбутніх фахівців повітряного транспорту до фізичної підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc159.9:629.7.001.76 (063)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень" 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
вржс.pdf167.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.