Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПомиткіна, Любов Віталіївна-
dc.date.accessioned2021-04-22T15:28:11Z-
dc.date.available2021-04-22T15:28:11Z-
dc.date.issued2021-04-15-
dc.identifier.citationПомиткіна Л.В. Психологічний симбіоз як предиктор співзалежних стосунків у студентів технічного вузу / Любов Віталіївна Помиткіна // Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної,О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С.66-68.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-95078-4-7-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49823-
dc.description.abstractТемою статті є дослідженння явища психологічного симбіозу у студентів технічного вузу. Актуальність статті полягає у тому, що приблизно 30-40% студентської молоді не готові до дорослого життя, до організації власної життєдіяльності під час навчання й проживання в гуртожитках. Під час індивідуальних консультацій було виявлено, що студенти виросли, але не стали дорослими, і причиною тому є залежність від батьків. Це проявляється у неможливості приймати самостійні рішення, у відсутності власної думки, у виникненні проблем щодо постановки цілей та вибору способів їх досягнення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКафедраuk_UA
dc.subjectпсихологічний симбіозuk_UA
dc.subjectсоціальна ідентифікаціяuk_UA
dc.subjectблизкістьuk_UA
dc.subjectдитячі травми і переживанняuk_UA
dc.subjectспівзалежна особаuk_UA
dc.subjectнадмірно контролюючі батькиuk_UA
dc.titleПсихологічний симбіоз як предиктор співзалежних стосунків у студентів технічного вузуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc159.9:629.7.001.76 (063)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень" 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
помиткіна л.pdf172.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.