Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49263
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дейнеко, Ігор | |
dc.contributor.author | Гончарук, Андрій | |
dc.date.accessioned | 2021-04-01T13:59:25Z | - |
dc.date.available | 2021-04-01T13:59:25Z | - |
dc.date.issued | 2020-03-26 | |
dc.identifier.citation | Дейнеко І., Гончарук А. Концентрація уваги як частина тренувального процесу з футзалу у непрофільних ЗВО // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. – К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. – С. 235-239 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-1670-47-1 | |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49263 | - |
dc.description.abstract | Постановка проблеми. Загально відомо, що у ігрових видів спорту, зокрема у футболі, здатність, зберігати до кінця гри максимальну зосередженість на ключових поєдинках має неоціненне значення. Аналізуючи невдалі виступи команд, практикуючі тренери зазначають, що гравці в критичні моменти на мить втрачають концентрацію і перемогу святкує суперник. Футбольні тренери занадто часто виправдовують поразки своїх команд через втрату концентрації, тож є необхідність визнати актуальність зазначеної тематики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | увага | uk_UA |
dc.subject | футзал | uk_UA |
dc.subject | тренування | uk_UA |
dc.subject | ЗВО | uk_UA |
dc.title | Концентрація уваги як частина тренувального процесу з футзалу у непрофільних ЗВО | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дейнеко.pdf | 524 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.