Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48944
Title: Роль науково-педагогічної діяльності професора Левіщенка С.С. у формуванні професійних компетентностей майбутніх вчителів математики
Other Titles: The role of the scientific and pedagogical practice of professor S. S. Levishchenko in formation of professional competences of future mathematics teachers
Authors: Косяк, Валентина Іванівна
Мухіна, Галина Іванівна
Kosiak, Valentina
Mukhina, Galina
Keywords: професійні компетентності
майбутні вчителі
вчителі математики
професор С. С. Левіщенко
науково-педагогічна діяльність
professional competences
Professor S. S. Levishchenko
teachers of the mathematics
scientific and pedagogical practice
Issue Date: 2020
Publisher: Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Citation: Косяк В.І., Мухіна Г.І. Роль науково-педагогічної діяльності професора Левіщенка С.С. у формуванні професійних компетентностей майбутніх вчителів математики / В.І. Косяк, Г.І. Мухіна // Наукові записки: зб. наук. статей / Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. - К., 2020. - Вип. №147 - С. 92-99.
Abstract: У статті здійснено огляд життєвого і творчого шляху видатного діяча вітчизняної освіти і науки ХХ ст., завідувача кафедри вищої математики НПУ імені М. П. Драгоманова, доктора фізико-математичних наук, професора Сергія Сергійовича Левіщенка (1944 – 1996). Його науково-педагогічна діяльність відіграла значну роль у вирішенні проблеми професійної підготовки студентів фізико-математичного факультету педа-гогічного закладу вищої освіти. Компетентність розглядається як комбіна-ція знань, умінь та практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, що визначає здатність особи успішно здійснювати подальшу навчальну та професійну діяльність. Професійна компетентність педагога розглядається як сукупність його особистісних якостей, загальної культури та кваліфіка-ційних знань, умінь та методичної майстерності. Авторами статті розкрито основні науково-методичні ідеї С. С. Левіщенка щодо формування профе-сійних компетентностей майбутніх вчителів математики: гуманізм, демок-ратизація, компетентність, педагогічна творчість, педагогічний саморозви-ток та їх значення для розвитку сучасної математичної та педагогічної нау-ки.
This article presents main aspects of life and scientific practice of the famous man of science and education of XX century, Head of Higher Mathematics Department of the National Pedagogical Dragomanov University, Doctor of Science in Physics and Mathematics, Professor S. S. Levishchenko (1944 – 1996). His scientific and pedagogical practice played a great role in solving the problem of professional training of students of the Physical and Mathematical Faculty in the pedagogical university. The competence is consider as a combination of the knowledge, ability, practical skills, way of thinking, profes-sional, world view and public features, moral-ethical values which define the persons ability to exercise the further educational and professional practice suc-cessfully. The professional competence of the tutor consider as a compilation of his personal qualities, abilities, professional and methodical skills. The authors of the article presented basic scientific and methodical ideas of S. S. Levishchenko about formation of professional competences of future mathematics teachers. These ideas include humanism, democratization, compe-tence, pedagogical creation, pedagogical self-development and their means for development of the modern mathematical and pedagogical science.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48944
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наукові_записки_147_статья Косяк.pdf217.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.