Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГранюк, Тетяна Юріївна-
dc.date.accessioned2021-02-12T08:02:21Z-
dc.date.available2021-02-12T08:02:21Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46941-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Тарасенко Тарас Валерійовичuk_UA
dc.description.abstractСучасна паливна система – це складний комплекс взаємопов’язаних підсистем: забезпечення двигунів паливом; дренаж паливних баків та наддув паливних акумуляторів; керування заправкою та подачею палива, вимірювання його витрати та кількості тощо. До паливних систем висуваються загальні вимоги у відношенні надійності, живучості, пожежо- та вибухобезпеці, масових і габаритних характеристик, простоти конструкції, ремонту та контролепридатності й експлуатаційної технологічності. Для забезпечення створення раціональної паливної системи під час проектування, враховуючи велику кількість функціональних і конструктивних зв’язків у паливній системі та зв’язок її з іншими системами ЛА, необхідно проводити порівнювальний аналіз різних схемних і конструктивних варіантів та приймати компромісні рішення. Це необхідно для отримання в результаті надійної, конкурентоздатної та ефективної паливної системи, яка задовольнить всім вимогам та нюансам літака, що проектується. На початку проектування паливної системи необхідно проаналізувати конструкції подібних систем, їх агрегатів та елементів, принципи побудови та технологічні процеси, які добре зарекомендували себе в серійному виробництві та експлуатації. Для успішного розв’язання поставлених завдань у процесі проектування паливної системи необхідно знати принципи роботи, конструкцію її основних елементів, правила експлуатації та технічного обслуговування. Після монтажу на літальному апараті роботу паливної системи перевіряють на землі, а також здійснюють льотні випробування, на яких коригуються і допрацьовуються конструктивні рішення, що були прийняті на етапі проектування. Також проводиться аналіз пожежної і вибухової безпеки системи, розробляються інструкції з техніки безпеки при стендових випробуваннях і експлуатації паливної системи. Розроблена та наведена принципова схема системи подачі палива до двигунів. Зроблений детальний опис системи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмагістрuk_UA
dc.subjectсистема живлення двигунів паливомuk_UA
dc.subjectсистема дренажу паливних баківuk_UA
dc.subjectсистема централізованої заправки проектуванняuk_UA
dc.subjectконструкціїuk_UA
dc.titleРозробка та дослідження паливної системи середньомагістрального транспортного літака зі злітною масою 45-55 тоннuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134_ЛВ_2020_ГранюкТЮ.pdf2.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.