Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46941
Назва: Розробка та дослідження паливної системи середньомагістрального транспортного літака зі злітною масою 45-55 тонн
Автори: Гранюк, Тетяна Юріївна
Ключові слова: дипломна робота
магістр
система живлення двигунів паливом
система дренажу паливних баків
система централізованої заправки проектування
конструкції
Дата публікації: 21-гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Сучасна паливна система – це складний комплекс взаємопов’язаних підсистем: забезпечення двигунів паливом; дренаж паливних баків та наддув паливних акумуляторів; керування заправкою та подачею палива, вимірювання його витрати та кількості тощо. До паливних систем висуваються загальні вимоги у відношенні надійності, живучості, пожежо- та вибухобезпеці, масових і габаритних характеристик, простоти конструкції, ремонту та контролепридатності й експлуатаційної технологічності. Для забезпечення створення раціональної паливної системи під час проектування, враховуючи велику кількість функціональних і конструктивних зв’язків у паливній системі та зв’язок її з іншими системами ЛА, необхідно проводити порівнювальний аналіз різних схемних і конструктивних варіантів та приймати компромісні рішення. Це необхідно для отримання в результаті надійної, конкурентоздатної та ефективної паливної системи, яка задовольнить всім вимогам та нюансам літака, що проектується. На початку проектування паливної системи необхідно проаналізувати конструкції подібних систем, їх агрегатів та елементів, принципи побудови та технологічні процеси, які добре зарекомендували себе в серійному виробництві та експлуатації. Для успішного розв’язання поставлених завдань у процесі проектування паливної системи необхідно знати принципи роботи, конструкцію її основних елементів, правила експлуатації та технічного обслуговування. Після монтажу на літальному апараті роботу паливної системи перевіряють на землі, а також здійснюють льотні випробування, на яких коригуються і допрацьовуються конструктивні рішення, що були прийняті на етапі проектування. Також проводиться аналіз пожежної і вибухової безпеки системи, розробляються інструкції з техніки безпеки при стендових випробуваннях і експлуатації паливної системи. Розроблена та наведена принципова схема системи подачі палива до двигунів. Зроблений детальний опис системи.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Тарасенко Тарас Валерійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46941
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
134_ЛВ_2020_ГранюкТЮ.pdf2.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.