Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45814
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федоренко, Михайло Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T12:16:20Z | - |
dc.date.available | 2021-02-09T12:16:20Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-24 | - |
dc.identifier.citation | Федоренко, М.П. Особливості технічної експлуатації засобів визначення навігаційних параметрів сучасного повітряного судна. - Київ: Національний авіаційний університет, 2020.- 104с | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45814 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки Єгоров Сергій Гаврилович | uk_UA |
dc.description.abstract | У дипломній роботі проведено моделювання навігаційного алгоритму БІНС та застосовано оптимальну фільтрацію використовуючи ОФК попередньо розглянувши причини виникнення та аналіз похибок БІНС. Результати моделювання показали вдале застосування ОФК для навігаційного алгоритму – була отримана система включення до якої фільтру відбувалося з малим перехідним процесом. На виході системи було отримано достатньо точні оцінки похибок швидкості та координати, а отже, максимально наближені сигнали про швидкість та координату літака. На сьогоднішній день БІНС набули широкого поширення як основа для систем керування найрізноманітнішими рухомими об'єктами. Цьому неабиякою мірою сприяв прогрес в області створення інерціальний чутливих елементів на принципово нових принципах, прогрес в області мікроелектроніки та обчислювальної техніки. Необхідність створення високоточних алгоритмів БІНС, забезпечують чисельне рішення навігаційних рівнянь, які є у свою чергу призвели до побудови спеціальних розділів теоретичної механіки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | інерціальна навігаційна система | uk_UA |
dc.subject | чутливий елемент | uk_UA |
dc.subject | висотно швидкісні параметри | uk_UA |
dc.subject | інформаційний комплекс | uk_UA |
dc.subject | висота | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.title | Особливості технічної експлуатації засобів визначення навігаційних параметрів сучасного повітряного судна | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2020_173_Федоренко.pdf | Диплом з пояснювальною запискою | 2.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.