Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвенко, Артем Вадимович-
dc.date.accessioned2021-02-09T11:29:46Z-
dc.date.available2021-02-09T11:29:46Z-
dc.date.issued2020-12-24-
dc.identifier.citationОвенко, А.В. Багатохвильовий лазерний вимірювач кутів атаки та ковзання на літаку. - Київ: Національний авіаційний університет, 2020.- 131сuk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45809-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: д.т.н., професор кафедри авіоніки Землянський Володимир Михайловичuk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі розглянуто основні методи вимірювання повітряно- швидкісних параметрів, проаналізовано існуючі типи вимірювачів кутів атаки та ковзання, їх переваги та недоліки, представлено покращений прототип лазерного вимірювача кута атаки та ковзання а також розроблена його модифікація у вигляді багатохвильового лазерного вимірювача. Дипломна робота складається з трьох розділів. У розділі 1 дипломної роботи були розглянуті загальні відомості про методи вимірювання кутів атаки та ковзання, описані існуючі пристрої, проаналізовані напрямки застосування. У розділі 2 дипломної роботи були розглянуті відомі доплерівські вимірювачі, проаналізований відомий лазерний вимірювач кутів атаки та ковзання, оцінені переваги та недоліки відомих прототипів. У розділі 3 дипломної роботи був розглянутий новий прототип лазерного вимірювача повітряно-швидкісних параметрів за державним патентом «UA 122005 C2», що дозволяє вимірювати величину трьох ортогональних проекцій вектора швидкості, більша з яких направлена вздовж повздовжньої вісі OX ЛА, а також може визначати знак, тобто напрямок трьох проекцій літального апарату а також має інший ряд переваг. У розділі 4 була розроблена модифікація лазерного вимірювача кута атаки та ковзання у вигляді багатохвильового рішення, який має шість напівпровідникових лазерів, три з яких формують випромінювання у вертикальній площині поляризації на певний довжинах хвиль, а інші три лазера формують випромінювання із горизонтальною поляризацією відповідно на інших довжинах хвиль, що забезпечує вимірювання з підвищеною точністю. У розділі 5 були розглянуті основні елементи охорони праці а також зазначена техніка безпеки при експлуатації пристроїв з лазерним випроміненням. У розділі 6 розглянута тема охорони навколишнього середовища, проведений аналіз утилізації відходів під час виробництва напівпровідникових матеріалів а також методи зменшення викидів токсичних відходів. Матеріали дипломної роботи рекомендуються використовувати під час проведення наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців логістичних підрозділів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвимірюванняuk_UA
dc.subjectкут атакиuk_UA
dc.subjectлазерний вимірювачuk_UA
dc.subjectлазерuk_UA
dc.subjectкут ковзанняuk_UA
dc.subjectцивільна авіаціяuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleБагатохвильовий лазерний вимірювач кутів атаки та ковзання на літакуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2020_173_ОвенкоАВ.pdfДиплом з пояснювальною запискою1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.