Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45600
Назва: Автоматизація попередніх етапів проектування інерціальних стабілізованих платформ
Автори: Салюк, Олександр Олексійович
Ключові слова: дипломна робота
інерціальні стабілізовані платформи
робастне управління
робастна параметрична оптимізація
робастний структурний синтез
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Актуальні проблеми забезпечення високої точності процесів стабілізації та стеження для широкого класу інформаційно-вимірювальних систем, встановлюваних на рухомих об’єктах, можуть бути розв’язані на підставі принципів інерціальної стабілізації. Натепер системи стабілізації, побудовані на цих засадах, використовуються на рухомих об’єктах різного типу – від супутників до підводних човнів та у складі переносних приладів. Вражаючий прогрес інерціальних стабілізованих платформ зумовлений декількома досягненнями. Збільшення робочої смуги перепускання безпосередньо призводить до більшого подавлення збурень, а прогрес у розвитку гіроскопічних пристроїв, виконавчих механізмів, електронних пристроїв дозволяє створювати нові регулятори з розширеною полосою перепускання. Сучасні механічні конструкції разом з новими матеріалами забезпечують краще балансування, міцність та жорсткість. Механізми з більшою жорсткістю мають вищі частоти механічних резонансів, що забезпечує більшу смугу перепускання. Зменшення тремтіння у сучасних інерціальних стабілізованих платформах зумовлюється також зменшенням шумів у сучасних гіроскопічних приладах, виконавчих механізмах та електронних пристроях. Головна особливість інерціальної стабілізації у порівнянні з методами прямої стабілізації із слідкувальними приводами полягає у використанні в контурах управління інформації, отриманої від інерціальних датчиків. Відповідно до стандартів термінології інерціальних систем, розроблених Інститутом інженерів з електротехніки та радіоелектроніки (The Institute of Electrical and Electronics Engineers) у США та схвалених багатьма країнами світу (Европа, Японія, Южная Корея, Канада, Росія), інерціальний датчик являє собою повністю автономний датчик місцезнаходження, просторової орієнтації або руху об’єкта за виключенням додаткової інформації, необхідної для його виставлення [2]. Використання автоматизації попередніх етапів проектування інерціальних стабілізованих платформ скорочує сроки виконання робіт та поліпшує якість проєктованих платформ, підвищує якість управління в реальних умовах єксплуатації, що супроводжується дією збурень.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. п. н. Денисенко Світлана Миколаївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45600
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2020_151_Салюк Олександр.pdfдипломна робота2.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.