Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45595
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пряхін, Дмитро Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T07:47:32Z | - |
dc.date.available | 2021-02-01T07:47:32Z | - |
dc.date.issued | 2020-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45595 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. п. н. Денисенко Світлана Миколаївна. | uk_UA |
dc.description.abstract | Системи автоматичного управління (САУ) польотом займають важливе місце на сучасних літальних апаратах (ЛА). Сучасний етап розвитку систем управління характеризується широким застосуванням бортових цифрових пристроїв, для формування алгоритмів управління та контролю, підвищення надійності засобів отримання та обробки інформації та виконання команд управління. Для аналізу і синтезу систем керування використовують різні методи і критерії. Вивчення різних типів систем починається з побудови структурних схем, аналізу перехідних процесів і вибору оптимальних параметрів, також розглядаються принципові схеми пристроїв, що входять в систему управління. При цьому послідовно розглядаються різні контури управління рухом розглянутого ЛА. Рух літака в просторі визначається початковими умовами і діючими на нього силами: силою тяги, аеродинамічними силами і силою тяжіння. Для отримання заданого руху літака необхідно управляти діючими на нього силами. На літаках в якості керуючих сил зазвичай використовуються аеродинамічні і газодинамічні сили. Рух ЛА можна розглядати як рух центру мас і руху навколо центру мас. ЛА повинен займати цілком певне положення по відношенню до вектора швидкості центру мас, чим спричиняється необхідність управління кутовими рухами, для чого застосовуються відповідні контури управління (контури крену, рискання, тангажу). Управління рухом центру мас необхідне для того, щоб ЛА здійснював політ по заданій траєкторії, для чого застосовуються контури управління висотою, бічним відхиленням, швидкістю польоту і т.д. Науковою школою кафедри під керівництвом професора Грохольського А.Л. було розроблено шуканий спектр вимірювачів на основі триелектродних ємностей. В роботі використано дані теоретичні розробки. Системи управління повинні забезпечувати оптимальність режимів польоту. Збір інформації, обробка інформації і формування законів управління здійснюються комплексною автоматизацією на базі бортових аналогових або цифрових обчислювальних машин. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | високопотенціальні електроди | uk_UA |
dc.subject | низькопотенціальні електроди | uk_UA |
dc.subject | вхідний підсилювач | uk_UA |
dc.subject | трансформаторний міст | uk_UA |
dc.subject | ємнісний висотомір | uk_UA |
dc.subject | обчислювач програмних параметрів | uk_UA |
dc.subject | обчислювач поточних параметрів | uk_UA |
dc.title | Розробка контуру автоматичного керування посадкою літака | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2020_151_Пряхін_Д_В.pdf | дипломна робота | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.