Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45583
Название: Система термостатування бортового обладнання релейного типу
Авторы: Чернецький, Ярослав Володимирович
Ключевые слова: дипломна робота
елемент Пельтьє
термоелектричний елемент
ефект Пельтьє
напівпровідник
термостатування
термостабілізація
терморегулятор
Дата публикации: дек-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): В даний час безперервне вдосконалення авіаційної та аерокосмічної техніки нерозривно пов'язано з пошуком нових підходів до питань створення систем, що забезпечують якісне і надійне функціонування на системи автоматичного керування літальними апаратами. Кожного дня з’являються нові або модифікуються уже відомі методи вирішення завдань покладених на ці важливі системи, що зменшують навантаження на пілотів літальних апаратів. Проте із розвитком даних систем збільшується не тільки їх потужність, а й присутність в них сучасних високопродуктивних електронних компонентів, що складають основу цих систем. Робота таких компонентів супроводжується значним виділенням тепла, особливо при їх експлуатації у стресових режимах роботи. Зокрема, відомо, що істотний вплив на якість роботи, точність показань і працездатність більшості авіаційних систем мають потужні теплові навантаження і збурення від зовнішніх і внутрішніх джерел енергії на борту літального апарату. Максимально допустима температура в відсіках залежить від граничних робочих температур обладнання та апаратури. Підвищення температури у відсіках порушує роботу бортових систем і вимагає для забезпечення їх нормальної роботи ускладнення конструкцій або заміну цих систем системами іншого типу. Тому, щоб виключити можливість виходу з ладу бортових систем в їх технічних характеристиках зазначаються температурні режими та діапазони при яких вони можуть коректно працювати. Ефективна робота таких систем вимагає адекватних засобів термостабілізації, які забезпечують необхідні температурні режими їх роботи. Окрім засобів термостабілізації можливе застосування конструктивних способів, які включають в себе застосування тепловідводу і компонування основних складових елементів систем. Розглянуті існуючі методи термостабілізації, показують що одних лише конструктивних і компенсаційних методів недостатньо для досягнення необхідних точностей і режимів роботи бортових систем, необхідно створювати окремі системи, що будуть забезпечувати термостастування всього бортового обладнання за будь-яких умов.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. п. н. Денисенко Світлана Миколаївна.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45583
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2020_151_Чернецький Ярослав Володимирович.pdfдипломна робота2.26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.