Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45437
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.contributor.authorРубан, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorRuban, Iryna-
dc.date.accessioned2021-01-25T09:15:39Z-
dc.date.available2021-01-25T09:15:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШевченко А.В., Рубан І.В. Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних видань // Вісник Одеського національного університету: наук. журнал / Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - О., 2018. - Вип. № 4 (69) - с. 91-94uk_UA
dc.identifier.issn2304-0920-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45437-
dc.descriptionСпад інтересу до читання останнім часом спонукає вживати заходи для виправлення ситуації на різних рівнях. Сьогодні видавництва використовують як нові, так і перевірені часом засоби просування періодичного видання, але з урахуванням сучасних умов. Як слушно зауважує Н. Зелінська, посилаючись на «досвід багатьох видавничо розвинутих країн, ефективність ринкового просування видавничого продукту багаторазово підвищується при поєднанні зусиль видавців і засобів масової інформації»uk_UA
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти ефективного використання комплексу маркетингу та його інструментів в управлінні українським видавничим підприємством. У статті визначено стратегії збуту, які використовують сучасні редакції газет. Наведено рекомендації для відділу розповсюдження редакції видань.uk_UA
dc.description.abstractИсследованы теоретические аспекты эффективного использования комплекса маркетинга и его инструментов в управлении украинским издательским предприятием. В статье определены стратегии сбыта, которые используют современные редакции. Приведены рекомендации для отдела распространения редакции изданий.uk_UA
dc.description.abstractThe theoretical aspects of the effective use of the marketing mix and its tools in the management of the Ukrainian Publishing House are investigated. Highlighted sales strategies that use modern editions. The recommendations for the distribution of editions of publications.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk_UA
dc.subjectвидавництвоuk_UA
dc.subjectінструменти впливуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпросування періодичного виданняuk_UA
dc.subjectиздательствоuk_UA
dc.subjectинструменты влиянияuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпродвижение периодического изданияuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectpublishing marketinguk_UA
dc.subjectpromotion of a periodicaluk_UA
dc.titleСучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних виданьuk_UA
dc.title.alternativeСовременные инструменты маркетинга в управлении процессом продвижения периодических изданийuk_UA
dc.title.alternativeModern tools of marketing in management process of promoting periodical editionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc339uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Шевченко Рубан.pdf165.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.