Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДжуринський, Кирило Антонович-
dc.date.accessioned2021-01-13T10:38:03Z-
dc.date.available2021-01-13T10:38:03Z-
dc.date.issued2020-12-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45183-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: д.т.н., професор Моржов Володимир Івановичuk_UA
dc.description.abstractВажко переоцінити, наскільки важливою є авіаційна галузь у всій промисловості країни. Наразі, повітряний простір – це найбільш прямолінійний и швидкий шлях від однієї точки в іншу. Україна, до недавніх часів, входила в дев’ятку країн, що мали замкнутий технологічний цикл будівництва літаків. Крім цього, мережу авіаремонтних підприємств, в тому числі і для відновлення бойових літаків. Але, останнім часом, авіаційна галузь України занепала. Нові геополітичні умови вимагають стрімкого технологічного розвитку, у тому числі авіації. За відомих обставин, починаючи з 2014 р. ,Україна почала відродження авіації, виділяючи все більші і більші бюджети на розвиток цієї галузь. Якісному розвитку авіаційних тренажерів для потреб Міністерства Оборони України в значній мірі перешкоджає відсутність сучасних нормативних документів, що визначають критерії їх кваліфікаційної оцінки. Якнайшвидше вирішення цієї проблеми повинно максимально прискорити і здешевити процес підготовки військового льотчика. Особливо це актуально в умовах сучасної України. Виходячи з різноманіття завдань, які можливо сформулювати і відпрацювати на тренажері, в передових країнах-лідерах авіабудування і використання авіації створено велике різноманіття спеціалізованих програм підготовки екіпажів на симуляторах різних конфігурацій. Як цивільні, так військові льотчики передових країн світу, як мінімум, 80-100 годин на рік, проводять за штурвалами тренажерів перед тим, як сядуть за управління бойового літального апарату. Крім самих літальних апаратів, потрібні підготовлені кадри, що будуть ними керувати. Тому існує окремий напрямок в авіації – підготовка пілотів та бортмеханіків. Сучасні авіаційні тренажери знаходять також застосування в дослідницьких цілях, наприклад, для відпрацювання дій екіпажу при виході за межі експлуатаційних обмежень (вихід на великі кути атаки, вихід зі складних просторових положень і т. п.). Метою дипломного проекту є створення прототипу процедурного авіаційного тренажера для підготовки пілотів із застосуванням технології VR (Virtual Reality), тобто, віртуальна реальність. Об’єктом досліджень є авіаційний тренажер та сам процес тренування. В ході досліджень було визначено основні технології та пристрої, що застосовуються під час тренування, які можна вдосконалити, тим чи іншим чином, або, замінити на нові, більш технологічно досконалі пристрої.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectпроцедурний авіаційний тренажерuk_UA
dc.subjectvr-технологіїuk_UA
dc.subjectпристрої вводуuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectвідтворення кабіни літакаuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk_UA
dc.subjectпрототип програмного продуктуuk_UA
dc.titleПроцедурний тренажер для підготовки екіпажів повітряних суденuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2020_122_Джуринський_КА.pdfДипломна робота магістра2.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.