Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45024
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Синчук, Вероніка Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-06T12:00:46Z | - |
dc.date.available | 2021-01-06T12:00:46Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45024 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: д. психол. н., професор Семиченко Валентина Анатоліївна | uk_UA |
dc.description.abstract | У дипломній роботі розкрито поняття гейм адикції, зокрема її місце в структурі залежної поведінки, симптоми її прояву та механізми виникнення, серед яких: особистісні чинники, особливості віртуального простору гри, соціальна складова тощо. Охарактеризовано психологічну класифікацію ігор та підходи до дослідження ігрової мотивації учасників рольових онлайн ігор. Описано результати емпіричного дослідження ігрової мотивації як чинника розвитку гейм адикції. Розроблено та впроваджено психологічний тренінг зниження рівня прояву гейм адикції та перевірено його ефективність. Запропоновано практичні рекомендації психологам щодо роботи з гейм адиктами у вигляді моделі надання психологічної допомоги та профілактичного заходу у форматі бесіди. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані викладачами ЗВО, соціальними працівниками, практичними психологами в роботі з гейм-адикцією молодді та осіб дорослого віку, а також в процесі психодіагностичної, просвітницької, профілактичної роботи і при наданні психологічної допомоги. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | гейм адикція | uk_UA |
dc.subject | ігрова мотивація | uk_UA |
dc.subject | залежність | uk_UA |
dc.subject | багатокористувацька рольова онлайн гра | uk_UA |
dc.subject | геймер | uk_UA |
dc.subject | аватар опосередковане середовище | uk_UA |
dc.title | Ігрова мотивація як чинник розвитку гейм адикції | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК_2020_053М_Синчук В.В..pdf | дипломна робота | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.