Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44996
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кунда, Вікторія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-05T14:16:15Z | - |
dc.date.available | 2021-01-05T14:16:15Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44996 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «магістр», галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти» Керівник проекту: доктор пед. наук, професор Лузік Ельвіра Василівна | uk_UA |
dc.description.abstract | Згідно з нормативними документами, такими як Декларація прав людини, Закон України «Про освіту»; Закон України «Про вищу освіту» Закон України «Про вищу технічну освіту»; Національна стратегія розвитку освіти в Україні 2012 – 2021 рр; Наказ МОН «Щодо розвитку психологічної служби в освіті»; Постанови Кабінету міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та інших було створено умови щодо здійснення підготовки фахівців за всіма формами та видами навчальної діяльності у дистанційному режимі відповідно до графіків навчання. В той же час існуюча в Україні система підготовки практичних психологів для дистанційного навчання не задовольняє основним положенням нормативних документів що обумовлено наявністю в процесі підготовки наступних суперечностей: – усвідомленням широким суспільним загалом потреби у висококваліфікованих психологах, здатних успішно виконувати професійні функції в сучасних вільних соціально-економічних умовах, та домінуванням шаблонності, архаїчної стандартизації, стереотипності в професійній підготовці майбутніх психологів; – активним упровадженням у процес професійної підготовки новітніх мережевих технологій та відсутністю глибинних аналітико-теоретичних узагальнень у спектрі обробки та адаптації отриманих емпіричних даних відповідно до специфіки фахового навчання студентів психологічної спеціальностей; – стрімким розвитком комп’ютерно-дистанційного, мультимедійно- комунікаційного забезпечення освітнього процесу та низькою – результативністю його використання в практиці фахового навчання майбутнього психолога; – загальною індивідуально-особистісною спрямованістю процесу підготовки спеціальностей майбутніх психологів в її науково- теоретичному та практичному аспектах та нерозробленістю методичного забезпечення формування професійної готовності, зокрема – за допомогою дистанційного навчання. Саме на таких підставах було визначено загальний напрям наукової роботи і сформульовано його тему: «Професійна підготовка майбутніх психологів в системі дистанційного навчання закладів вищої технічної освіти». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | психологи | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.title | Професійна підготовка майбутніх психологів в системі дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК_011_2020М_КундаВВ.pdf | кваліфікаційна робота | 1.99 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.