Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКунда, Вікторія Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-05T14:16:15Z-
dc.date.available2021-01-05T14:16:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44996-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «магістр», галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти» Керівник проекту: доктор пед. наук, професор Лузік Ельвіра Василівнаuk_UA
dc.description.abstractЗгідно з нормативними документами, такими як Декларація прав людини, Закон України «Про освіту»; Закон України «Про вищу освіту» Закон України «Про вищу технічну освіту»; Національна стратегія розвитку освіти в Україні 2012 – 2021 рр; Наказ МОН «Щодо розвитку психологічної служби в освіті»; Постанови Кабінету міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та інших було створено умови щодо здійснення підготовки фахівців за всіма формами та видами навчальної діяльності у дистанційному режимі відповідно до графіків навчання. В той же час існуюча в Україні система підготовки практичних психологів для дистанційного навчання не задовольняє основним положенням нормативних документів що обумовлено наявністю в процесі підготовки наступних суперечностей: – усвідомленням широким суспільним загалом потреби у висококваліфікованих психологах, здатних успішно виконувати професійні функції в сучасних вільних соціально-економічних умовах, та домінуванням шаблонності, архаїчної стандартизації, стереотипності в професійній підготовці майбутніх психологів; – активним упровадженням у процес професійної підготовки новітніх мережевих технологій та відсутністю глибинних аналітико-теоретичних узагальнень у спектрі обробки та адаптації отриманих емпіричних даних відповідно до специфіки фахового навчання студентів психологічної спеціальностей; – стрімким розвитком комп’ютерно-дистанційного, мультимедійно- комунікаційного забезпечення освітнього процесу та низькою – результативністю його використання в практиці фахового навчання майбутнього психолога; – загальною індивідуально-особистісною спрямованістю процесу підготовки спеціальностей майбутніх психологів в її науково- теоретичному та практичному аспектах та нерозробленістю методичного забезпечення формування професійної готовності, зокрема – за допомогою дистанційного навчання. Саме на таких підставах було визначено загальний напрям наукової роботи і сформульовано його тему: «Професійна підготовка майбутніх психологів в системі дистанційного навчання закладів вищої технічної освіти».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпсихологиuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх психологів в системі дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_011_2020М_КундаВВ.pdfкваліфікаційна робота1.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.