Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44992
Title: Інноваційні маркетингові технології в бізнесі
Authors: Кочанов, Семен Олексійович
Keywords: дипломна робота
маркетиногова стратегія
інновації
рекламні компанії
соціальні мережі
аваційне підприємство
нововведення
Issue Date: 23-Dec-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Об'єктом дослідження є процес розробки та впровадження інноваційних маркетингових технологій авіакомпанії «Роза Вітрів». Предмет дослідження – інноваційні маркетингові технології авіакомпанії «Роза Вітрів». Метою дослідження є розробка пропозицій щодо удосконалення процесу вибору інноваційних маркетингових технологій в бізнесі. Для досягнення даної мети вирішено наступні завдання: Для досягнення даної мети вирішено наступні завдання: - вивчення науково-теоретичних підходів, сутності, особливостей та принципів інноваційної методики (дослідження зовнішнього і внутрішнього середовища ринку) впровадження і реалізації нових рекламних ресурсів; - підвищення ефективності інноваційної методики і конкурентоспроможності авіаційних послуг. - розробка нових маркетингових рішень для вдосконалення інноваційних маркетингових технологій ТОВ «Роза Вітрів». Прогнозні припущення про розвиток об’єкта і предмета дослідження – вдосконалення управління кадровим потенціалом підприємства призведе до підвищення ефективності діяльності підприємства в майбутньому. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтувати пропозиції щодо удосконалення інноваційних маркетингових технологій у ТОВ «Роза Вітрів»
Description: Робота публікується згідно наказу ректора № 580/од від 29.12.2020р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Керівник проекту:к.е.н.,доцент Командровська Вероніка Євгенівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44992
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_076_Кочанов.С.О.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.