Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44537
Назва: Маркетингові дослідження ринку послуг медичного туризму
Автори: Вага, Марина Михайлівна
Ключові слова: дипломна робота
маркетинг
ринок туристичних послуг
медичний туризм
туризм
маркетинг туризму
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Вага М.М. .Маркетингові дослідження ринку послуг медичного туризму - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 100с.
Короткий огляд (реферат): Медичний туризм – це нова ніша на світовому ринку. Цей ринок має значну економічну сферу, але мало досліджень реального впливу медичного туризму на місце призначення. Медичний туризм з’явився порівняно нещодавно і став ще одним наслідком глобалізації. Однак кожного року медичний туризм розвивається, все більше, і все більше людей по світу відкриває нові можливості. Перш за все сфера медичного туризму, впливає на важливі соціальні функції, які пов’язані безпосередньо з лікуванням та профілактиками захворювань, більше того це проведення різних заходів, що спрямовані на захист здоров’я населення. Дослідженням ринку послуг медичного туризму займалися, як вітчизняні так і зарубіжні вчені, серед них слід відзначити: Олена Гуненко, Віктор Биркович, Віталій Малімон, Марта Мальська, Ореста Бордун, Вадим Баєв та інші. Однак основною проблемою даного дослідження є недостовірна інформація статистичних даних, оскільки у більшості компаній це приватна інформація і вона не надається державній статистичній службі України. Значний інтерес дана сфера викликає у вітчизняних та іноземних інвесторів, оскільки це нова, але дуже прибуткова ніша ринку, в яку можна вкладати і отримувати значні прибутки та цим самим розвивати медичний туризм та приваблювати іноземних медичних туристів. Роль медичного туризму з кожним роком зростає та приносить все більші прибутки в державний бюджет країни, цим самим розвивається не тільки економіка країни, але і зростає світова економіка. Оскільки, туризм взагалі сильно відчуває, будь які, зміни в економіці, політичній та геополітичних ситуаціях, то це дуже ризикова сфера для роботи та його розвитку. Однією з останніх критичних подій, яка дестабілізувала не тільки туристичну сферу в світі, але призупинила практично всі сфери діяльності, та нанесла колосальних збитків світовій економіці. Це світова пандемія вірусу COVID-19, яких почав своє розповсюдження, ще на прикінці 2019 року в китайському місті Ухань, і набрало масштабного розповсюдження в кінці січня місяця 2020 року, що дестабілізувало та «паралізувало» весь світ до сьогодні. Все це не тільки зупинило повністю роботу медичного туризму та туристичну галузь як таку, але й загострило геополітичні ситуації в світі.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: Керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародного туризму та країнознавства Беркова Оксана Петрівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44537
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вага М. Маркетингові дослідження ринку послуг медичного туризму.docx8.88 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.