Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44419
Назва: Підвищення ефективності політик українських авіакомпаній в сфері CRM&HF
Автори: Полоус, Ольга Вікторівна
Ключові слова: українські авіакомпанії
управління відносинами з клієнтами
людський капітал
Дата публікації: 20-бер-2019
Видавництво: Фізична особа підприємець Маслаков
Бібліографічний опис: Полоус О.В. Підвищення ефективності політик українських авіакомпаній в сфері CRM&HF / Полоус О.В. // Конкурентоспроможність підприємств у міжнародному цифровому просторі. - Київ: ФОП Маслаков, 2019. - С. 320-328
Короткий огляд (реферат): Навчання екіпажів CRM є програмою загальної освіти, до якої людина, одного разу звернувшись, повертається знову. CRM - частина підготовки нової сучасної конфігурації, за допомогою якої екіпажі здійснюють виконання своїх обов’язків протягом всього професійного життя. Перспективи і потенціал програми далеко не розкриті. У системах професійної льотної підготовки, мабуть, не було систем, де пілоту пропонували б освоювати і оперувати не в льотних операціях, а в комунікаціях і розумінні іншої філософії екіпажу, не обмежуючи його кабіною пілота. Ці знання та навички пілоту потрібні і корисні для всього професійного життя, і в тому числі поза ним. Основна перспектива авіакомпанії - конкурентні переваги. Більш досконалі льотні людські ресурси, підвищення рівня людського капіталу забезпечують можливість планувати і мати збалансовані характеристики флоту та стандартів підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44419
ISBN: 978-617-7777-67-9
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полоус О.В..pdfПідвищення ефективності політик українських авіакомпаній в сфері CRM&HF498.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.